מועדון טוברוק נפרד מאוסמן מורנג מועדון טוברוק נפרד מאוסמן מורנג מועדון טוברוק נפרד מאוסמן מורנג

מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק נפרד בשבת האחרונה משחקנה הגמבי של קבוצת הנוער אוסמן מורנג שהיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצת הנוער שהעפילה חזרה לליגת העל

 

אוסמן המשחק כקשר, היה אחד השחקנים שנתן את התפוקה המשמעותית ביותר בקבוצת הנוער של בני לם, והוא כבש העונה תשעה שערים ובישל מעל לעשרה. מאחר והוא לא יכול להמשיך ולשחק בטוברוק בעונה הבאה בשל גילו, המועדון נאלץ להיפרד ממנו. בשבת האחרונה קיים המועדון טקס עבורו לפני המשחק מול אחי נצרת, כאשר שחקני שתי הקבוצות והשופטים עמדו לכבודו והוא קיבל מגן הוקרה ממנכ"ל המועדון איציק גניש ועליו נכתב: "אוסמן היקר, תודה רבה על התרומה העצומה שלך להצלחת הקבוצה. אנחנו אוהבים אותך. בית"ר טוברוק. אלופים".

ספורט נוער - מועדון טוברוק נפרד מאוסמן מורנג

אוממן מורנג ומלול

מורנג סיכם את העונה "אני מעריך מאוד את מה שעשה עבורי המועדון, ונהניתי מאוד מהשהייה. פגשתי בטוברוק אנשים טובים והם דאגו לי בצורה נפלאה. בעונה הזאת היו רגעים מעולים והלוואי שהעונה לא היתה נגמרת. נהניתי מכל רגע מהשחקנים המדהימים הם אהבו אותי והתייחסו אליי בצורה שלא אשכח כל חיי" והוסיף "בני לם אמר לי כי הוא יהיה כמו אבא בשבילי והוא אכן התנהג אליי כך וגם אשתו לונה התייחסה אליי כאילו היייתי בנה. אני רוצה להודות לנשיא אריק איזיקוביץ וכל חברי ההנהלה על מה שעשו עבורי הם לעולם יהיו בליבי. אני מודה לעוזר המאמן גלעד יעיש, למנהל הנרי בניזרי, למזכירת המועדון יעל בן שבת, למשפחות של חבריי לקבוצה ירין פרץ, דוראל לוי, עידן שריקי, רוי עמוס אני לא יכול לשלם להם אבל רק ה' ייטיב איתם ויחזיר להם טוב. תודה רבה לכולם אני מרגיש בסערת רגשות עכשיו והפרידה הזאת כואבת".