תמרה לנדו תמרה לנדו זכתה במקום השני באליפות ישראל בסיף תמרה לנדו

תמרה לנדו מנתניה, זכתה במקום השני באליפות ישראל בסיף. לנדו עלתה לארץ לבד מאוקראינה במסגרת נעל"ה וצפויה להגיע לאליפות אירופה בסתיו הקרוב 

תמרה לנדו 

תמרה לנדו, תלמידת כיתה י"ב מנתניה, ,תלמידת פנימיית אורט נתניה זכתה בשבוע שעבר במקום השני באליפות ישראל בסיף. לנדו עלתה לארץ לבדה לפני שנתיים וחצי במסגרת נעל"ה (נוער עולה לפני הורים), וכספורטאית מצאה מסגרת בפנימיה המעודדת ספורטאים עולים.
היא החלה להתאמן בסיף בתחום הדקר כילדה באוקראינה, וכשעלתה, המשיכה באימונים אינטנסיביים, ובשנה האחרונה אף חברה בנבחרת ישראל בסיף. "אני מתאמנת כל יום- במועדון הסיף, בוינגייט במסגרת הנבחרת, ואפילו בשישי ושבת במסגרת הפנימיה. זה הבית שלי, והם עוזרים לי להתמודד עם האינטנסיביות, תומכים בי ומעודדים אותי להמשיך לצד הלימודים לבגרויות, שאני לא מוותרת עליהם", מספרת לנדו, "בספטמבר אמורות לחזור התחרויות במסגרת אליפות אירופה וזו השאיפה הבאה, יש סיכוי טוב שאגיע לשם לייצג את ישראל".
יוסי מיכאל, מנהל פנימיית אורט נתניה, מספר על תחושת גאווה גדולה שמלווה את הניצחון של תמרה: "כשחניך שלך מתאמן כל כך הרבה ובסוף מצליח, זו תמיד תחושה שממלאת את הלב. תמרה עברה הרבה מכשולים, בדרך היו שאמרו לה לוותר, אבל היא החליטה להוכיח לכולם שהיא מסוגלת, ועשתה אקסטרה אימונים אישיים כדי להצליח. אנחנו בפנימיה הינו כאן כדי לתת לה את כל התמיכה הכלכלית והמנטלית שהיא צריכה- הסעות לאימונים, ציוד, והרבה עידוד ותמיכה- ועכשיו אנחנו גאים להיות לצידה כשהיא קוטפת את פירות ההצלחה."