פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
יום האשה הבינלאומי בנתניה יום האשה הבינלאומי 2020 בנתניה יום האשה הבינלאומי בנתניה

לרגל יום האישה 2020 מגוון אירועי תרבות ובידור ברחבי העיר נתניה, מפגשי בתים מארחים עם נשים מרתקות, מופעי סטנד-אפ, מפגשי סטיילינג, הצגות, מפגשים מוסיקליים ויריד בגדי מעצבות

אירועים בנתניה והסביבה - יום האשה הבינלאומי 2020 בנתניה

יום האשה הבינלאומי בנתניה 

עיריית נתניה מציינת את יום האישה הבינלאומי עם שלל אירועים בסימן נשי, בשיתוף עם עמותת היכל התרבות.

אירועי שבוע האישה יחלו ב-4 במרץ ומותנים ברכישת כרטיסים, מלבד האירועים הפתוחים לקהל הרחב. 

יום רביעי 4.3 בשעה 17:30 "מועדון האלמנות העליזות" – דרמה קומית על בנות גיל הזהב, חברות בלב ובנפש המדברות על געגועים, חלומות וזכרונות עבר.
בשעה 20:30 יתקיים מופע סטנד-אפ של הקומיקאית רויטל ויטלזון יעקבס.
בשעה 20:00 יתקיים בבית משפחת עמר ברחוב המעפיליםם מפגש "בתים מארחים נשים" מפגש נשי ושנון על הנשים המפתיעות של מגילת אסתר עם הסופרת והפובליציסטית שרה בלאו.

יום חמישי 5.3  יתתקיים בהיכל התרבות העירוני בשעה 9:30  הקרנת הסרט הצרפתי-טורקי שכבש את פסטיבל קאן והרצאה "נשים מסביב לעולם הולכות נגד הזרם".

 בשעה 18:30 תתקיים הרצאתה של יהודית הרמן-אחת מנשותיו של גואל רצון המגוללת את סיפור חייה בהרצאה מרתקת.
בשעה 19:30 יתקיים מופע סטנד-אפ סוחף "מחשבות מסלול מחדש" בויצ"ו נתניה עם אילאיל ישראלי, רותם זיו ושני שגב מנשרי. 
בשעה 20:30 הצגה "השיבה" של תיאטרון בית ליסין, בהשראת סיפורה של יהודית הרמן ובהשתתפות נטע גרטי, שמואל וילוז'ני ואודיה קורן. 
בשעה 20:00 ,יתקיים בית מארח בבית משפחת בר שדה בנווה איתמר עם הסופרת שרית ישי-לוי על הרומן המסעיר שכתבה, ובבית משפחת חדד ברמת פולג יתקיים מפגש עם מאיה יעקבס – מנכ"לית עמותת "צלול" על נשים המובילות בקיימות והמאבק במשבר האקלים ומשבר האקולוגי,
יום שישי, 6.3 בשעה 10:00 יתקיים סיור אופנה וסטיילינג מזווית היסטורית ברחוב הרצל.
בשעה 10:00 תתקיים באכסדרת היכל התרבות המופע "רק שתינו" – מה קורה כשתרצה אתר, יצחק נבון ונעמי שמר פוגשות את הצמד הבלתי נשכח מרגלית טובי וגילה חסיד.
בשעה 10:00 תפתח התערוכה "גוונים של זהב" של האוצר גיא מורג. הכניסה חופשית

מוצ"ש, 7.3, תתקיים קבלת פנים מלכותית במתנ"ס רמת ידין-דורה עם להקת המתופפות רידמאניה במופע קצב מטריף ורותם אבוהב במופע סטנד-אפ אישי, נשי חושפני ומצחיק.
בשעה 20.00 שנית גב בערב שירה פואטית במוזיאון העירוני אודות סיפר חייה מעורר ההשראה כאמא לילד אוטיסט שמצאה בכתיבה את הכח להתגבר על הכאב.
בשעה 20:00 יתקקיים מפגש "בתים מארחים נשים" בבית משפחת שובל בשכונת אגמים עם אסתר קניאל ורחלי וולשטיין בדואט מרגש של שירה וזמר בו נפגוש גיבורות מתקופת התנ"ך ועד ימינו ובבית משפחת מסילתי ברחוב גורדון יתקיים מפגש עם ענת ולהב חדד במהלכו ייפתחו צוהר לעולמם של הטרנסג'נדרים.

יום ראשון 8.3 יתקיים סיור וסיפור מודרך על תולדות ויצ"ו בהדרכת מנהלת המוזיאון העירוני, חווה אפל, ובפלנתניה- מרכז המדע, התרבות והחלל יתקיים דיון עם כתבת הכנסת דפנה ליאל על נשים בפוליטיקה ובתקשורת בעידן החדש. במרכז כלי ההקשה "טרמולו" ייפגשו היוצרות עדי ברר וליאור טל למפגש מוסיקלי.

ערב סטייל ויריד בגדי מעצבות ויד שנייה בהנחיית מושיק גלאמין יתקיים במרכז פנאי וקהילה ע"ש אריק אינשטיין העיר ימים (15.3 בשעה 19.30), במרכז אלון קריית השרון (17.3 בשעה 19.30, בבית הבאר (19.3 בשעה 19.30).

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את תושבות נתניה ליהנות, לצחוק, להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע במגוון אירועי יום האישה שהכנו במיוחד עבורכן. לאורך השנה מקיימת העירייה סדנאות ופעילויות ייעודיות לנשים, לצורך העשרתן והתפתחותן ואני גאה לראות מדי יום נשים הסודקות את תקרת הזכוכית, פורצות דרך המגיעות להישגים לצד גידול ילדים וטיפוח המשפחה".

המשנה לראש העיר טלי מולנר הממונה על תיק מעמד האישה, מסרה "כממונה על תיק מעמד האישה יחד עם עו"ד אילנה גורן יועצת ראש העיר למעמד האישה ובשיתוף מועצת נשים ומתנ"ס דורה הכנו עבורכן ערב מיוחד עם רותם אבוהב, אירוע זה יצטרף לתכנית המגוונת הצפויה לכן במהלך השנה שתכלול אירועי נשים, הרצאות, סדנאות, טיולי נשים ופתיחת קורסים ייחודיים לנשים".

כרטיסים ניתן לרכוש בקופות היכל התרבות בטלפון 09-8308811