פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס פורים 2020: חגיגות פורים בנתניה פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

קרנבל פורים בנתניה: הרצל סטריט מול וכיכר העצמאות יהפכו למוזיאון צבעוני עם מיטב יצירות האמנות מכל התקופות, מופעים של מיכל הקטנה ואליענה תדהר, פרטים על מסיבת ענק לנוער ועוד

פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

נתניה תחגוג השנה את חג הפורים עם קרנבל ססגוני שיתקיים ב-10.3 בין השעות 10.30-14.00 במרכז העיר: הרצל סטריט מול וכיכר העצמאות החדשה שילבשו חג ויהפכו למוזיאון רחוב צבעוני.

מיטב היצירות של עולם האמנות "יוצאות מהמסגרת" ומתעוררות לחיים עם עשרות מיצגים, מופעים לילדים, אמני רחוב ודמויות שיתחברו עם הקהל הרחב.
בבמה המרכזית בכיכר העצמאות יופיעו מיכל הקטנה והמפלצות וכוכבת הילדים והנוער אליענה תדהר.

בנוסף, יתקיימו הופעות של להקות מחול מקומיות, הרכבים מוסיקליים, תזמורת הנוער של הקונסרבטוריון העירוני, אנסמבל כלי ההקשה "טרמולו", להטוטנים ועוד.

מסיבת נוער

בני הנוער ייהנו ממסיבת פורים שתופק עבורם ותתקיים ביום ראשון ה- 8.3. מסיבת וונדרלנד ענקית בכיכר האשליות (כיכר העצמאות), עם מוסיקה סוחפת והמון הפתעות.

המסיבה תתחיל בשעה 13:00 ותסתיים בשעה 16:30. יופיעו DJ TAMANO, DJ GAL MALKA, מושיקו מור, DJ LUTRA.

ע"פ הנחיות המשטרה לא תתאפשר כניסה של קורקינט, אופניים, אופניים חשמליים למתחם הארוע, Kא תתאפשר כניסה של בקבוקי זכוכית למתחם הארוע.

שושן זה כאן

אירוע נוסף לפורים שתקיים עיריית נתניה "שושן זה כאן" ביום שלישי ה-10 במרץ בשעה 19:30 עם הזמרים חזי פניאן, מסעוד וחוסרו, הרקדנית נאוה אהרוני, המנטליסט אביב דיל והבדרן אבנר דן באירוע מחווה לקהילת יהדות איראן. כרטיסים מסובסדים בהיכל התרבות העירוני.