פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
צילום: נורית מוזס להקת חבצלות נתניה חגגה 30 שנה להיווסדה צילום: נורית מוזס

מופע ייחודי של להקת המחול הייצוגית "חבצלות – נתניה", לרגל 30 שנות פעילות

להקת חבצלות נתניה מונה כ- 200 רקדנים ורקדניות, בניצוחו של הכוריאוגרף והמנהל האומנותי, ליאור תבורי. המופע התקיים על בימת האמפיתאטרון וכלל ריקודים מהעבר של הכוריאוגרפים בארי אבידן, אורן הילל ושלמה חזיז ז"ל. באמפיתיאטרון ישבו מרותקים כ- 1,000 איש שהריעו לרקדנים ולאנשי הצוות על ההישגים הנפלאים של 7 הלהקות המובילות את המחול הישראלי בארץ ובחו"ל.
בשבוע האחרון הופיעה מקהלת "צליל המעיין" בניהולה האומנותי של מרינה קלאוזנר בקונצרט מרשים לאור שקיעה. מאות אנשים שנאספו ברחבת הגלריה על הצוק המשקיפה לחופי נתניה, כיבדו בתשואות רבות את הזמרות שהגישו במקצועיות רבה וביכולות ווקאליות גבוהות קונצרט מגוון לכל הדעות.

כמו כן, הופיע ההרכב הקולי "בריזה" במוזיאון תל אביב לאומנויות בקונצרט סיום משיריה של הזמרת והמלחינה יהודית רביץ.

אהרון אורגד, המשנה לראש העיר, הממונה על התרבות והאירועים "החבצלות הפכו למותג מחול מוביל בארץ וגם בחו״ל והביאו כבוד רב לעיר בתחרויות הריקוד הנחשבות ביותר. שולה שמידק שמנהלת את החבצלות כבר 24 שנים וליאור תבורי הכוריאוגרף הראשי יחד עם כל בית היכל התרבות בנתניה, וכמובן הרקדניות והרקדנים מגיל 6 עד 60, ראויים לכל המחמאות וההערכה. מי שנכח במופע באמפיתאטרון מול הים בסוף השבוע שעבר, לא יכול היה שלא להתפעל ולהצדיע על ערב תוסס, מגוון, מקצועי ויפהפה. נמשיך לתמוך בחבצלות וכמובן הבשורה הגדולה היא שלאחר שנות נדודים, אולם הספורט החדש בביה״ס ״ילין שטקליס״ יהיה הבית הקבוע של שבע להקות המחול לחזרות ולפעילות יוצרת״.
מנכ"ל עמותת היכל התרבות בני אפרים "עמותת היכל התרבות נתניה עמלה מידי יום להעניק לתושבי נתניה את המיטב לבלוי ופנאי לכל המשפחה. החל מאירועי הקיץ שמעניקים ערניות וחדשות וחלה בהצגות ומופעים הן ב"מבנה" המוכר לכולנו בהיכל התרבות והן ברחבי העיר. הישארו מעודכנים בכל העשייה במוסדות התרבות העירוניים בפלנתניה, מוזיאון, טרמולו ובכלל".