פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 מחזירים את המוזיקה הקלאסית לבמה תמונה: היכל התרבות נתניה

תזמורת סימפונט רעננה מגיעה להיכל התרבות נתניה לעונה חדשה, מרעננת וצבעונית, לסדרה של ארבעה קונצרטים המוקדשים כל אחד לנושא ייחודי, עם מיטב המנצחים והסולנים וברפרטואר סוחף

הפסנתרן והיוצר הרב תחומי הבינלאומי גיא מינטוס בתוכנית מגרשווין ועד ספרטקוס ובניצוח מתן יונה.
בתוכנית "פנטזיות רוסיות" ינצח אי-אן שו (סין) על הכנר המוביל של התזמורת נתאי צרי ועל זמרת האופרה אירה ברטמן בלהיטים רוסיים קלאסיים ומוכרים מאת צ'ייקובסקי, רימסקי קורסקוב ועוד וגם על שירים רוסיים אהובים.
מנצח הבית והמנחה דוד זבה ב"הזמנה למחול" – מוזיקת הריקודים הקלאסיים של כל הזמנים מצ'ייקובסקי ועד יוהן שטראוס, עם הצ'לן גריגורי ינובסקי ונגן האקורדיון הווירטואוז איליה ז'ורניצקי וגם בתוכנית "חגיגה ים תיכונית", הלהיטים הים תיכוניים הגדולים של המוזיקה הקלאסית, עם נגן המנדולינה דור עמראן והשחקן נבו קנר.

"אני מאחל לכולנו הצלחה והנאה מרובה. תחום המוזיקה בעירנו הינו מהנושאים החשובים והמרגשים. מוזיקה מפתחת את החשיבה של האדם ולוקחת אותו לעולמות וירטואליים בינלאומיים. מעבר למוזיקה הקלאסית, עוד נספר על מפגשים מוזיקליים נוספים שבימים אלה קורמים עור וגידים יש למה לצפות. בני אפרים, מנכ"ל היכל התרבות נתניה.
"אין גאים מאיתנו להגיע להיכל התרבות נתניה לבמה הנכונה, לסדרה שהיא כולה מוסיקה קלאסית הנוגעת בכולם." אורית פוגל-שפרן, מנכ"ל תזמורת סימפונט רעננה.
פרטים והרשמה בקופות ההיכל ובאתר וברשתות החברתיות.