פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שכונת פולג עיר ימים "הנערים משועממים. הגיע הזמן לפתוח מתנ"סים בסופי שבוע" שכונת פולג עיר ימים

מעשי הוונדליזם בגינות הציבוריות הגיעו לשכונת פולג-עיר ימים, אבל תושבים מצביעים על תופעה רחבה יותר, בפרט לקראת החופש הגדול, ומזכירים כי יוזמה מבורכת של פתיחת המתנ"סים כלל לא עלתה להצבעה ולא יצאה לפועל. העירייה: "מינהל האכיפה מקיים סיורים ברחבי העיר" 

וונדליזם בגינה

תופעת הוונדליזם בגינות הציבוריות בנתניה שוב מרימה את ראשה המכוער עם פתיחת החופש הגדול, כאשר לאחרונה הושחתה בצורה מכוערת גינה ציבורית בשכונת פולג-עיר ימים, בכלל זה גרימת נזק למגלשה ולספסלים במקום.

תושבים בשכונה מפנים אצבע מאשימה לנוער, כאשר לדבריהם המעשים מתבצעים בהיעדר אלטרנטיבה. "יש לנו נוער טוב בסך הכל, אבל בשעות הלילה המאוחרות הוא משועמם", אומרת תושבת השכונה. "לכן נערים נפגשים בגינות ציבוריות, שותים אלכוהול, מעשנים, ואחר כך מגיע גם הוונדליזם. עכשיו זה קרה בעיר ימים, אבל לצערנו זה קורה בכל רחבי נתניה".

תושב השכונה מציין כי בעבר עלתה יוזמה לפתור את הבעיה באמצעות פתיחת המתנ"סים בסופי שבוע ואפשרות לקיים אירועי תרבות מיוחדים עבור בני הנוער. "זה היה רעיון מצוין ואפילו היה פיילוט מוצלח מאוד, אבל בפועל הנושא ירד מסדר היום בגלל חברי המועצה הדתיים ואפילו לא הצביעו עליו. זה חבל מאוד", הוא מספר. "אני מקווה שיבינו כי זה הפתרון הטוב ביותר כדי למנוע מהוונדליזם להשתולל בנתניה, בטח עכשיו כשכולם חסרי תעסוקה בחופש הגדול. בשורה התחתונה הנערים משועממים. הגיע הזמן לפתוח להם את המתנ"סים בסופי שבוע".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לדברים: "מינהל האכיפה מקיים סיורים ברחבי בעיר ומתגבר נוכחות בחודשי חופשת הקיץ לצורך שמירה על הסדר ושמירה על איכות חיי התושבים וביטחונם. תשומת לב מיוחדת ניתנת למקומות בהם נפגשים ילדים ובני נוער כמו גנים ציבוריים ופארקים. נזכיר כי יש לפנות למוקד 106 ולדווח על כל הפרעה או מעשה ונדליזם".