פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
פרופ' אש במהלך ביקור בבית חולים לניאדו  פרופסור נחמן אש סייר בבית חולים לניאדו פרופ' אש במהלך ביקור בבית חולים לניאדו 

פרויקטור הקורונה פרופסור נחמן אש סייר ביום שישי בבית חולים לניאדו "צוות לניאדו מתמודד עם כמות גדולה מאד של מטופלים חשודים ומאומתים לקורונה"

פרופ' אש במהלך ביקור בבית חולים לניאדו 

פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש סייר בבית חולים לניאדו ביום שישי האחרון.

מנכ"ל לניאדו מר נדב חן הציג בפני פרופ' אש את התמודדות בית החולים עם הקורונה החל מפריצת נגיף הקורונה, האתגרים הקליניים, הלוגיסטיים והפיננסיים. לאחר מכן סייר פרופ' אש במחלקת קורונה, במיון הנשימתי ובמיון הכללי, פגש אנשי צוות ושמע על העומס הכבד המוטל על כתפי צוות המיון.
בפני פרופ' אש הוצג מאבק בתי החולים הציבוריים, הדורשים תקצוב שוויוני כמו כלל בתי החולים במדינת ישראל.

פרופ' אש אמר בביקור "צוות לניאדו מתמודד עם כמות גדולה מאד של מטופלים חשודים ומאומתים לקורונה. הצוות מעניק שירות רפואי מעולה, למרות שאנחנו כבר עשרה חודשים בתוך משבר הקורונה, הצוות נותן את הלב והנשמ!" 

מנכ"ל לניאדו אמר במהלך הסיור "אנחנו נאבקים בקורונה כבר עשרה חודשים, הצוות כולו מגויס למען הטיפול בחולים, האבסורד הוא שאנחנו נאלצים להתמודד עם בעיות פיננסיות דווקא בתקופת מגיפה. לניאדו, יחד עם שאר בתי החולים הציבוריים, קיבל הבטחות לרוב ממשרדי האוצר והבריאות בנוגע לסגירת שנת הכספים 2020 ובנוגע לתקצוב שוויוני קבוע. הטיפול בחולים מחייב התמקדות בעשייה הקלינית ולא בנושאים פיננסיים. אני מצפה ממשרדי האוצר והבריאות לעמוד בהתחיבויות ולהעביר עוד היום את הכספים, על מנת שנוכל להמשיך לטפל בחולים. אפשר לפתור את זה היום"