פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מופע "מדברות ושרות" בהשתתפות הסופרת והעיתונאית ליהי לפיד והזמרת רותי נבון נתניה מציינת את שבוע האישה הבינלאומי מופע "מדברות ושרות" בהשתתפות הסופרת והעיתונאית ליהי לפיד והזמרת רותי נבון

לכבוד יום האשה הבינלאומי, יגיעו לנתניה הסטייליסטים יואב מאיר וליאון שניידרובסקי, אשת התקשורת לינוי בר גפן, חפציבה זר-אביב שתארח את הפסנתרנית פרופ' אוקסנה יבלונסקה, מטבח אתיופי עם חרות לאוטיא, סטנד אפ עם עדי אשכנזי, ליהיא לפיד, רותי נבון ועוד

האירועים יצוינו בנתניה בתאריכים 6-12.3.18 במספר מוקדים ברחבי העיר.

מופע "מדברות ושרות" בהשתתפות הסופרת והעיתונאית ליהי לפיד והזמרת רותי נבון

תכנית "בתים מארחים" שזכתה להצלחה רבה בשנים שעברו, חוזרת גם השנה. בתוכנית, נשים תושבות נתניה, מארחות בסלון ביתן נשים, ממגוון תחומים

השנה בתוכנית:
הרצאתה של לינוי בר גפן, אשת תקשורת, "גברים מערוץ 2 , נשים מערוץ 10 – איך אנחנו מוצגים במדיה?".
אמנית החלילים הבינלאומית חפציבה זר-אביב מארחת את הפסנתרנית פרופ` אוקסנה יבלונסקה בקונצרט בסלון.
מפגש אישי עם נועה ירון דיין. סופרת, מנחה בטלוויזיה ומגישה ברדיו בעבר, שחזרה בתשובה והצטרפה לחסידות גור.
"קול באשה תקווה" מסע נשי עם שרה ב"ק. עיתונאית, קולנוענית ויוצרת המספרת על תולדות השירה הנשית ועל שירה פורצת דרך.
הרצאה של יעל נבט, המספרת כיצד ניתן להתגבר על הנטייה להימנעות מהעיסוק בכסף, הכרות עם הכלי המרכזי להתנהלות כלכלית, תקציב וניהול סדר עדיפויות בצורה המיטבית.
98 שנות חיים - 70 שנות יצירה וטראומת ילדות אחת סיפורה המרתק של האמנית לואיז בורז`ואה, שתערוכתה מוצגת בימים אלו במוזיאון תל אביב מפי פנינה בר עוזרמן, מרצה ומדריכת תערוכות במוזיאונים.
הצצה לתרבות, הטעמים והמטבח האתיופי דרך סיפורה של חירות לאוטיא, אם ל -4 ילדים, עובדת בבי"ח לניאדו, פעילה חברתית בוועד שכונת דורה וסיירת ההורים.

אירועים מיוחדים ברחבי העיר

אירועים בנתניה והסביבה - נתניה מציינת את שבוע האישה הבינלאומי

"קול באשה תקווה" מסע נשי עם שרה ב"ק

בפאב לגנסקי יתקיים מפגש עם הסופרת, העיתונאית והעורכת תמר מור סלע, שספרה "ערות" ובו 23 מונולוגים של נשים על מין, תשוקה, גוף נפש ועוד הפך לרב מכר.

בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין בעיר ימים יתקיים מפגש "שישי בסטייל – על קפה ומאפה" עם הסטייליסטים יואב מאיר וליאון שניידרובסקי. המפגש יעסוק בהכרת עולם האופנה - טרנדים, עיצוב קולקציה, 10 פריטי אופנה שהם חובה, 10 פריטי אופנה שחובה להיפטר מהם, התאמת צבעים, סטיילינג, מה כן ומה הכי לא.
מופע חגיגי "מדברות ושרות" - בהשתתפות הסופרת והעיתונאית ליהי לפיד והזמרת רותי נבון. רותי נבון תבצע את שיריה היפים והמוכרים, וביניהם ישולבו קטעים נבחרים מהרצאתה של ליהיא לפיד "להיות אשה בעידן המודרני".

בנוסף, בהיכל התרבות העירוני נתניה יתקיים מופע סטנד אפ עם עדי אשכנזי.

את אירועי "שבוע האשה" יחתום מופע המחול "אחת... אחת... ואחת..." של להקת ורטיגו, יצירתה החדשה של הכוראוגרפית נעה ורטהיים.