מנציחים את זכרו של דולב אמויאל הי"ד דולב אמויאל ז"ל

משפחתו של החייל דולב אמויאל הי"ד שיפצה לזכרו את מעון "אמונה" אזורים בנתניה

ביום שישי האחרון, התכנסו בני משפחתו וחבריו של החייל דולב אמויאל הי"ד שנפל בשביעי באוקטובר, ושהתגורר בשכונת עין התכלת בנתניה, למבצע שיפוץ מרגש במעון "אמונה" אזורים בנתניה.

משפחת אמויאל חיפשה דרך להתנדב ולהנציח את זכרו של דולב, ובעזרת עמותת oneday העוזרת להגשים התנדבויות וחלומות של מעשים טובים, הגיעו למעון "אמונה" והחליטו לשפץ אותו. במהלך היום, עבדו המתנדבים במרץ וצבעו את שער הכניסה ואת קירות המעון, מתוך רצון להפוך את השהות במעון לצבעונית שמחה ונעימה יותר עבור הילדים. בנוסף, על קיר הכניסה למעון, צבעה וכתבה המשפחה בגדול, את המשפט שאמר דולב ימים ספורים לפני מותו, משפט שהפך למורשתו: "המרגיל עצמו לשמחה לעולם לא נופל לעצבות".

פעילות קהילתית - מנציחים את זכרו של דולב אמויאל הי"ד


מנהלת מעון אמונה נתניה אזורים, אביבה נחשון: "התרגשנו מאוד מהפנייה ומהרעיון להנציח את דולב אמויאל הי"ד דווקא במעון שלנו, במקום בו אנו מגדלים את דור העתיד של מדינתנו. תודה על הנתינה והלב הגדול שהבאתם איתכם, ועל הצבעים שיאירו וישמחו מידי יום את ילדי המעון. דורות של ילדים יגדלו לצד מורשתו. זכינו".
יפעת סלע יו"ר אמונה: "משפחת אמויאל היקרה והערכית לימדה אותנו שיעור גדול בתקומה, בתקוה, ובעשייה למען האחר. זכות היא לנו שבאתם בשערינו והבאתם איתכם אור ורוח של נתינה ועשייה מתוך שמחה. תודה על המורשת שהשארתם לנו ולילדים, שחקוקה כעת על קיר מעוננו, ועל ליבנו".