ציון גבוה ללניאדו על פי דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות תמונה: בית חולים לניאדו

דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות: צוות המלר"ד בבי"ח לניאדו, מבצע הערכה הראשונית (טריאז') תוך 4 דקות בלבד מרגע הגעת המטופל/ת. צוות המלר"ד מקבל את הציון הגבוה ביותר במערכת הבריאות בישראל 

מדד ביצוע הערכה הראשונית, מצטרף למדדים נוספים בהם מתברג בי"ח לניאדו בצמרת מדדי האיכות של משרד הבריאות 

דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות שמתפרסם היום, מציב את צוות המחלקה לרפואה דחופה בבי"ח לניאדו בראש מערכת הבריאות בישראל. צוות המחלקה מבצע הערכה ראשונית למטופלים, בתוך 4 דקות בלבד, מרגע כניסתם למיון . הנתון הזה, הינו תוצאה של עבודת צוות מאומצת הרואה חשיבות רבה בביצוע הערכה ראשונית, על מנת לזהות גורמי סיכון שונים וכן, על מנת לזרז את הטיפול ולתת למטופלים הרגשה שהם בידים טובות. זו לא השנה הראשונה בה צוות המלר"ד מציג נתון כה מהיר לביצוע הערכה ראשונית, גם בשנים קודמות הוצג נתון זהה.
מדד ביצוע הערכה ראשונית במלר"ד, מצטרף למדדים נוספים בהם בולט צוות בי"ח לניאדו: מכון הגסטרואנטרולוגיה , המבצע בדיקות קולונוסקופיה מציג את הנתון הגבוה ביותר בארץ במדד הבוחן איתור פוליפ אחד לפחות בבדיקת קולונסקופיה בקרב בני 50 ומעלה. איתור הפוליפים מעיד על מקצועיות הצוות ואיכות המכשור הרפואי ומהווה פוטנציאל משמעותי למניעה וטיפול בסרטן המעי הגס. מדד נוסף בו מצטיין בי"ח לניאדו הינו מדד מתן טיפול טרומבוליטי תוך ורידי לחולים הסובלים משבץ מוחי. בקרב בתי החולים שלא מבצעים צינתור מח , מוביל צוות בי"ח לניאדו במתן הטיפול הקריטי של מתן ממיס קרישים. מתן התרופה עשוי להציל חיים וכן למנוע פגיעה דרמטית בתפקוד בעתיד. במדד הבוחן את מתן המלצות לשיקום לב למטופלים שעברו התערבות לבבית, מגיע צוות הקרדיולוגיה בבי"ח לניאדו למקום השני במערכת הבריאות בישראל. ההמלצה על שיקום לב מאפשרת למטופלים לחזור לחייהם, תוך מעקב רפואי הדוק.
פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו אמר עם פרסום נתוני הדו"ח "אנו מדווחים למשרד הבריאות את כלל הפרמטרים הדורשים דיווח . שיתוף פעולה זה נועד לשקף בצורה ברורה את הנעשה בבית החולים תוך הדגשת המחויבות העמוקה שלנו לבריאותם של כלל המטופלים בלניאדו, בכל המחלקות והיחידות. הדו"ח מדבר בעד עצמו. בבי"ח לניאדו מבוצעת עבודה קלינית ברמה גבוהה מאד, תוך עמידה ביעדים קליניים לאומיים ומעבר לכך. גאה בצוות שלנו ומודה לצוות יחידת האיכות על העבודה הסיזיפית של מדידה מדויקת בכלל הפרמטרים"
מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו סיכם "הגידול הדרמטי בפעילות המלר"ד בשנים האחרונות, לא בא על חשבון מתן מענה קליני וסיעודי במהירות רבה מאד. מדד ביצוע טריאז' בתוך 4 דקות מעיד על צוות מקצועי ומסור, צוות שכולו שחקני ושחקניות נשמה ! הגידול בפניות למלר"ד , מחייב אותנו לקדם את פרוייקט הדגל של בית החולים בשנים הקרובות – בניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה. פרוייקט שיאפשר לצוות המלר"ד, להמשיך להעניק טיפול גם במצבי חירום, במשכן מרווח ומותאם לגידול בפעילות ולגידול הדמוגרפי של נתניה ואיזור השרון".