מקום רביעי לתלמידי אורט גוטמן בתחרות סייבר ארצית תמונה: עיריית נתניה

10 מתלמידי יב' במגמת התוכנה באורט גוטמן, אשר העפילו לשלב הגמר של האליפות הארצית בתחום הסייבר של "מגשימים"- קטפו את המקום הרביעי

אירוע השיא של תוכנית הסייבר באורט גוטמן הוא גמר אליפות הסייבר, אליו הגיעו קבוצות של חניכות וחניכי מגשימים סייבר מכיתות י'ב, שעברו בהצלחה את שלב המוקדמות המתקיים במהלך החודש הקודם לאירוע. את האירוע מארחת כל שנה חברה מובילה בתעשייה, השנה התארחו בחברת Amdocs ברעננה, כאשר החניכים מתחרים בהאקתון אתגרי סייבר, אשר בסופו מוכרזות הקבוצות המנצחות וזוכות בפרסים.

תוכנית מגשימים סייבר, בה לוקחים חלק תלמידים ותלמידות מנתניה הינה תוכנית הסייבר הלאומית ובה החניכים לומדים לעומק שפות תכנות, סייבר, תקשורת, רשתות ומערכות הפעלה, ואף מתנסים בפרויקט גמר בשנה ג'.
מעבר לפן המקצועי החניכים והחניכות הם רוכשים מיומנויות חשובות של ניהול זמן נכון, למידה בצוות, לומד עצמאי, פתרון בעיות מורכבות ועוד. 

טל בר מעוז מנכ"לית ביה"ס אורט גוטמן: "תלמידי הנדסת תוכנה בהתמחות סייבר שנמצאים בתוכנית של מגשימים, משפרים את הפרקטיקות שלהם בתכנות, מתמודדים עם בעיות מהעולם האמיתי, מחזקים את המיומנויות האישיות והקבוצתיות שלהם ומשפרים את סיכוייהם להתמיין ליחידות העילית בצבא. התלמידים שמגיעים לאליפות הסייבר משמשים מודל לתלמידי המגמה הצעירים ומהווים דוגמא אישית למתיחת הגבולות ולהוכחה שהשמים הם הגבול, אם רק מתמידים במאמץ".

גלעד שלף, תלמיד י"ב 8 סיפר: "התחרות דרשה מאיתנו שיתוף פעולה, עבודת צוות והרבה חשיבה מחוץ לקופסה כדי להתמודד בהצלחה עם המשימות.
אני וחברי הקבוצה שלי שסיימה במקום הרביעי בתחרות מאוד נהנינו והיינו שמחים אם יהיו עוד תחרויות כאלו בעתיד".