מינויים חדשים במערכת החינוך בנתניה תמונה: עיריית נתניה

ארבע מנהלות חדשות מונו בשנת הלימודים הבאה לעבוד בבתי הספר השונים בעיר:

תאיר חן תכהן כמנהלת בית הספר קרליבך

תאיר בעלת ותק של 11 שנים בהן שימשה במגוון תפקידים: מחנכת כיתה, חברה בצוות ניהול, רכזת שכבה, רכזת חינוך מיוחד, רכזת שיווק ובשנים האחרונות כסגנית מנהלת בבית הספר "אורגד".
תאיר: "ביה"ס קרוי על שם הרב קרליבך שאמר: כל ילד צריך מבוגר שיאמין בו. זה המוטו שלי בחיים וגם שליחותי החינוכית ואני רואה בכל תפקיד חינוכי ובפרט בתפקידי הניהולי את השליחות הגדולה שמוטלת עלינו להאמין בכל תלמיד ותלמידה, להניע אותם לחלום חלומות, להצטיין ולהיות בוגרים משמעותית של מערכת החמד עם תרומה אדירה לחברה.
אני מביאה איתי את הסקרנות התמידית, את הלמידה, את היצירתיות ובעיקר את אהבת האדם באשר הוא.
"בעבר ניהלתי את המעון הרב תכליתי בשכונת אזורים וניהלתי את בית הספר ללימודי שפות של הרשות. כסגנית ליוויתי מנהלת בשנה הראשונה והובלנו יחד תפקידי ניהול".
תאיר היא אימא לשתי בנות, יעלה בת 15 ועלמא בת 9. נשואה לאלעד ותושבת נתניה.
בוגרת מערכת החינוך של החמ"ד בנתניה. בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בניהול מערכות חינוך והיא בוגרת תוכנית להכשרת מנהלים "אבני ראשה".

סיוון פרחי תכהן כמנהלת המט"ד - ביה"ס הטכנולוגי דתי

סיון מכלוף-פלח, בת 40, נשואה לגל ואימא לחמישה ילדים.
בעלת תואר שני במדעי-המדינה וערבית. שתי תעודות הוראה בערבית ואזרחות, רישיון הוראה ובוגרת קורס ניהול באבני-ראשה.
"גדלתי, חונכתי ועבדתי בעיר נתניה. 22 שנים עבדתי בתיכון ריגלר, החל מהיותי בת שירות ועד לכהונתי בעשור האחרון כסגנית מנהלת חט"ע. לאורך כל השנים ראיתי את עצמי כמובילה חינוכית והייתי שותפה לצוות ניהול מוביל בבית-הספר. חינכתי כיתות אתגר ואומ"ץ. ריכזתי את כיתות אגף שח"ר, ריכזתי בגרויות, הייתי אחראית מערכת, ריכזתי שכבות שונות, הגשתי לבגרות באזרחות ובמקצועות נוספים. בנוסף, מעריכת בחינות בגרות באזרחות ותיקים ואזרחות עולים. בשנת 2019 קיבלתי תעודת-הצטיינות: "מורת-המאה".
כל התפקידים הנ"ל הכינו והכשירו אותי לתפקיד שב"ה נבחרתי אליו.
"המוטו שלי בחיים: במקום שיש אהבה – מתחוללים ניסים. אני מאמינה שאדם שבוחר לעסוק בחינוך הוא אדם שמגיע עם אהבה למקום ולתלמידיו. מאמין כי יכולים להתחולל ניסים. שחלומות מתגשמים וגורלו של תלמיד אינו נגזר לנצח. אני רואה בתפקידי כמובילה ומכשירה את צוות המורים להצלחת ילדינו-תלמידנו". 

הילה וינשטין, תכהן כמנהלת אולפנית בר אילן

הילה, 35, נשואה לשוקי, אימא לחמישה ילדים.
בעלת תואר ראשון במתמטיקה ותואר שני בתקשורת.
"התחלתי את דרכי בעולם החינוך באולפנית בר אילן ומשם יצאתי לשבע שנות ניהול של בית הספר חמ"ד צופיה כאן בנתניה.
בכל צעד בדרכי אני שואלת "מה ה' אלוקיך שואל מעימך?" ומתוך שאלה זו אני ממשיכה בע"ה לשליחותי הבאה בעם ישראל כראש אולפנית בר אילן.
"מאמינה ב"חנוך לנער על פי דרכו" מתוך אמון ואהבה גדולה! במיוחד בדור המיוחד שלנו עם הנוער המדהים הזה, החינוך הוא בשימת לב מתמדת לנפשה של התלמידה מתוך חוסן אמוני-רגשי. חינוך למצוינות לימודית מתוך אמונה בעמל, פיתוח הסקרנות וצמיחה מתמדת. תפקידנו כמנהיגי חינוך הוא לסלול לכל תלמידה את הדרך הייחודית לה מתוך העצמה, ראיית הטוב והחוזקות שבה".

אורית סוקול תכהן כמנהלת החדשה של מת"יא נתניה - מרכז תמיכה ישובי אזורי

אורית, 51, נשואה לבועז ואימא ל- 4 ילדים, בעלת תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד, עובדת בתחום החינוך מעל ל 20 שנה.
"בשנים האחרונות עבדתי בתפקידים שונים במתי"א, אני מגיעה מרקע של טיפול והדרכה בתחום האוטיזם. עבדתי מספר שנים בעמותה לילדים בסיכון כמנתחת התנהגות בגני תקשורת וקבוצות חברתיות. בהמשך עברתי לעבוד במשרד החינוך כמנתחת התנהגות המתמחה באוטיזם. בין תפקידיי השונים הייתי מומחית תחום לאוטיזם והדרכתי צוותים של חינוך מיוחד. בהמשך הובלתי את תחום האוטיזם. בשנים האחרונות אני חלק מצוות ניהול המת"יא .
"תפקידי החדש כמנהלת מתי"א נתניה, מהווה עבורי הזדמנות ייחודית לשלב את הניסיון והידע שצברתי לאורך השנים בעבודה במסגרות, כדי להשפיע ברמה מערכתית רחבה. זהו אתגר מקצועי משמעותי, במיוחד בימים מורכבים אלו.
ניהול המת"יא מאפשר לי לעבוד עם מגוון רחב של אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, לפתח ראייה אסטרטגית כוללת, כדי להוביל שינויים מהותיים המתכתבים עם המציאות המשתנה ואתגרי המערכת. חשוב לי להיות עבור תלמידי החינוך המיוחד והצוותים. כמו כן לקדם שיתופי פעולה בין גורמים שונים בעיר ולפתח תוכניות ודרכי עבודה שיענו על צורכי התלמידים בעיר.
"אני מאמינה שאין גבולות לילדי החינוך המיוחד, חשוב לשחרר סטריאוטיפים , להסתכל על תפקוד התלמיד ולא על האבחנה . חשוב להאמין שעם ההבנה וראיית חוזקות התלמידים בשילוב התמיכות המתאימות והמקדמות , ההישגים של תלמידי החינוך המיוחד, יכולים להיות אינסופיים".

יש לציין כי מתי"א הוא מרכז תמיכה המיועד לשמש מערכת תומכת למסגרות החינוך הרגיל ולמסגרות החינוך המיוחד ביישום חוק החינוך מיוחד, בתחומים שנדרשת בהם היערכות ברמה יישובית. באחריות המתי"א לספק למסגרות החינוך מענים חינוכיים וטיפוליים, ומתן מידע מקצועי וכלים להתמודדות עם המשימות המוטלות עליהן בהקשר התלמידים של החינוך המיוחד.