משרד החינוך: 5 תיכונים מצטיינים בנתניה תיכון תמר אריאל

משרד החינוך הודיע היום על בתי הספר התיכוניים המצטיינים לשנת תשפ"ד שיזכו לתגמול כספי. הרשימה כוללת חמישה בתי ספר בנתניה:

משרד החינוך פרסם אתמול (שני) רשימת 40 בתי ספר תיכוניים מצטיינים במחוז תל אביב, שהצטיינו במהלך שנת הלימודים תשפ"ד בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בנתניה זכו בתי הספר: תיכון בית חנה, ישיבת בני עקיבא, אורט גוטמן, טשרניחובסקי ותמר אריאל.

לכל אחת ואחד מעובדי ההוראה בבתי הספר הזוכים, יינתן גמול כספי חד פעמי, בהתאם לסיכום בין משרד החינוך לארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".
המענק הכספי למורים בבתי הספר הזוכים הוא בגובה של 3544 ₪ ועד ל-9,453 ₪, בהתאם לדירוג הבא:

תיכון בית חנה וישיבת בני עקיבא, זכו ברמה השנייה ויתוגמלו בסך 7,089.96 ₪
עובדי ההןראה באורט גוטמן שקיבל רמה 3 יתווגמלו בסך 4,726.65₪
וטשרניחובסקי ותמר אריאל קיבלו רמה 4 ושם יתוגמלו עובדי ההוראה בסך 3,544.97₪

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.
בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.

אתי דהן, ראש מנהל החינוך בעירייה: "אני מברכת את בתי הספר הזוכים, גאה במנהלות, במנהלים ובצוותי החינוך על ההשקעה הרבה, על המקצועיות, האהבה והדאגה לתלמידי העיר. מעבר להתקדמות בהישגים הלימודיים, חשוב לציין כי בתי הספר זכו בהיבטים הערכיים-חברתיים החשובים כל כך לחוסן החברתי ולחברה בריאה.
בנוסף למדד של משרד החינוך, חשוב לציין שישנם בתי ספר נוספים בעיר שהישגיהם גבוהים במיוחד ומעל ה- 95% זכאות לבגרות ומעל ה95% במעורבות החברתית. אני מבקשת להריע גם להם: בתי הספר: ריגלר, שרת, אולפנית בר אילן, בית רבקה ובית יעקב. יישר כוח!״
גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים בעירייה: "במיוחד בעת הזו, אנו מלאי הערכה לבתי הספר שזכו בהישג מרשים זה, המעיד על היותם מצטיינים במגוון קריטריונים. יישר כוח!"

שר החינוך, מר יואב קיש: "אני גאה מאד באנשי ובנשות החינוך הנפלאים שלנו, שמערכת החינוך והתלמידים שלנו התברכו בהם. הם אלה שמובילים את התלמידים במעלה הדרך הארוכה והתלולה, תומכים בהם, ומהווים עבורם משענת יצוקה. הם אלה שנוטעים בתלמידים את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכוחות לפרוץ קדימה".

מנכ"ל משרד החינוך, מר מאיר שמעוני: "חינוך הוא תהליך של שנים, במהלכו נוטעים בתלמיד ערכים, ידע, מיומנויות ומשמעות, ואין סיפוק גדול יותר מלחזות בתוצאותיו ולהנות מפירותיו. אני מברך את אנשי החינוך שזוכים ליהנות מפירות השקעתם ואמונתם במטרה ובדרך"