עיריית נתניה פותחת את שנת הלימודים (וידאו) צילום: נתניה נט 

מינהל החינוך בעיריית נתניה, חברי מועצה ונוספים, הצטרפו לראש העיר מרים פיירברג איכר ולחבר כנסת אלי דלל לסיור בבתי הספר בעיר. צפו 

טקס הפתיחה התקיים בבית הספר אלתרמן במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, חבר הכנסת אלי דלל, סגני ראש העיר שירי חגואל סיידון, אדיר בנימיני וטלי מולנר וכן חברת המועצה הממונה על החינוך, ורד פטל, מנכ"ל העירייה יורם כהן, ראש מנהל החינוך, אתי דהן, צוותי חינוך, נציגי הורים ותלמידים.

כאמור, בשל המצב הביטחוני הרגיש, לוותה פתיחת השנה באי ודאות רבה, אך צוותי החינוך בעיר עשו כל שביכולתם כדי להבטיח שהחזרה ללימודים תהיה חלקה ובטוחה ככל האפשר.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, הביעה התרגשות לנוכח העובדה שתלמידי אלתרמן הגיעו לבית הספר כשהם לבושים בחולצות צהובות לאות הזדהות עם משפחות החטופים, ומעבר לתמיכה ולהזדהות שהפגינה כלפי משפחות החטופים והמשפחות השכולות – עודדה ראש העיר את הנוכחים במסר של תקווה: "בסוף אנחנו עם אחד מלוכד שמוכן לעשות הכול האחד למען השני. בהמשך ציינה כי מאז השבעה באוקטובר, נרתמו תושבי נתניה בכל דרך למען צורכי המשפחות המפונות והדגישה: "אין אנשים טובים כמו בנתניה. מגיע להם ציון 100."

חה"כ אלי דלל, פנה אל בני הנוער ואמר להם: "לכם בני הנוער יש כוח עצום". הוא ציין כי בתחילת המלחמה, קיים עם בני הנוער מפגשים והתפעל כבר אז מהאופן שפעלו הצעירים לטובת הציבורים השונים.

ראש מנהל החינוך, אתי דהן, התרגשה עם התלמידים וביקשה לפתוח את שנת הלימודים בשירת התקווה.
"יש תקווה" ציינה דהן "וישנן דרכים להשגת מטרות ולהשפעה עליהן. כל אחד יכול לעשות, לא בדיבורים אלא במעשים. אני בטוחה שהקול שלכם ישפיע."

הטקס הסתיים בתקווה לשלום ובשנת לימודים מוצלחת, כאשר כל המשתתפים הביעו את תמיכתם והערכתם למערכת החינוך בעיר, שממשיכה לפעול במלוא המרץ גם בימים מאתגרים אלו.