מהפכת השירות בחינוך: "חינוכניק" - הצ'אטבוט שיעשה לכם סדר
בשורה משמחת להורים ולתושבים: מערכת חדשנית בשם "חינוכניק" מביאה את הבשורה הדיגיטלית לשירותי החינוך בעיר
הצ'אטבוט, הזמין דרך וואטסאפ 24 שעות ביממה, מאפשר לתושבים לבצע פעולות חיוניות בקלות ובנוחות - מהטלפון הנייד
את המיזם הובילה חברת המועצה ורד פטל, הממונה על החינוך בעירייה, בשיתוף ראש מנהל החינוך, אתי דהן וכן אגף שירות וחדשנות לתושב בעירייה.
מדובר ב'בוט' המשולב במענה אנושי שייתן מענה אוטומטי בנושאי חינוך שונים כגון שליחת טפסים לקבלת שירות אונליין, כאשר בשלב זה יינתן המענה בתחום גני הילדים, מערכת החינוך היסודית והעל יסודית וכן מענה בתחום ההסעות והחינוך מיוחד.
השירות יפעל 24/7 בהודעת ווטסאפ למס' 2197222 – 053 והוא יהיה נגיש גם כצ'אט באתר העירוני תחת לשונית 'חינוך'.
מענה אנושי יינתן בשעות קבלת קהל, בין השעות: 8.00 - 15.30.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מברכת על המהלך שיקל על ציבור ההורים והתלמידים שלנו. יש לנו מערכת חינוך עניפה המונה למעלה מ – 63,000 תלמידים ואנו צועדים איתה לחדשנות טכנולוגית".
ורד פטל, הממונה על החינוך בעירייה: "חינוכניק הוא לא רק כלי טכנולוגי, אלא שינוי תפיסתי בשירות הציבורי. אנו שמים דגש רב על שיפור חווית השירות ועל מתן מענה מהיר ויעיל לצורכיהם של ההורים והתלמידים."