תכירו "הבועה": חלל לאוהבי הפנטזיה צילום: נורית מוזס

מחר תערך הפתיחה לאגף החדש ברשת הספריות העירוניות בנתניה: ספריית פנטזיה וקומיקס לילדים ולמבוגרים 

רשת הספריות העירוניות בנתניה מבית "רגעים" העמותה לחינוך בלתי פורמלי תשיק בשבוע הבא את "הבועה", חלל ייעודי לאוהבי פנטזיה, מדע בדיוני, קומיקס ומנגה, הממוקמת בתוך מדיה טק העיר – הספרייה המרכזית. בפתיחה החגיגית יתקיימו מפגשים מיוחדים לילדים עם הסופרת הנודעת מאירה ברנע גולדברג על סדרת הספרים האהובה כראמל, ועד הרצאה למבוגרים עם נועה מנהיים על מכשפות בספרות ובקולנוע.
ב"בועה" תוכלו למצוא מגוון רחב של ספרים לילדים, נוער, מבוגרים ולמגזר הדתי. האוסף כולל ספרי קומיקס ומנגה בעברית ובאנגלית, כולל מגזינים וספרי לימוד כיצד לצייר קומיקס ומנגה למתחילים ומתקדמים. בנוסף, יש מבחר של ספרי פנטזיה ומדע בדיוני הזמינים לילדים ולמבוגרים.

מרשת הספריות העירוניות נמסר "אנו מכירים בחשיבותה של ספרות יצירתית וביכולתה להעביר את הקוראים לעולמות אחרים, לעורר יצירתיות ולטפח אהבה לקריאה. נרגשים מהאפשרות להפגיש קהילה של אנשים בעלי דעות דומות החולקות תשוקה לז'אנרים הללו"

חלל הבועה עוצב באמצעות מוטיבים מעולמות הפנטזיה והקומיקס ומזמין את הקוראים להישאב אל עולם הדמיון. מדפי תצוגת ספרים מומלצים בצורת ינשופים, חללי תצוגת ספרים על רקע שמי לילה מעוטרים בכוכבים, ועוד, כולם יחד מעניקים למבקר חוויה קסומה במרחב אורבני קלאסי.

המקום מאפשר להצטרף לקהילה של קוראים בעלי דעות דומות מה שפותח הזדמנות להתחבר עם חובבי עמיתים, להחליף המלצות ולהשתתף באירועים ייחודיים וכמובן, להרחיב את האופקים הספרותיים שלכם. 

חנן דרור, הכותב והמאייר של ספר המדע הבדיוני לילדים 'מקס והפנטום הקוסמי' יצר תוספת חשובה לספריית הבועה. הכרזות שעיצב, התלויות בחלל הספרייה, מספקות הוראות שלב אחר שלב כיצד לצייר דמויות פנטסטיות. זהו משאב נפלא למבקרים שרוצים ללמוד ולשפר את כישורי הציור שלהם בתחום הפנטזיה והמדע הבדיוני. הכללת לוחות ציור בספרייה מאפשרת למבקרים להתנסות ולשחרר את דמיונם על ידי יצירת יצירות אמנות משלהם. גישה מעשית זו מעודדת יצירתיות ומספקת מרחב לאנשים להביע את עצמם באמצעות ציור ויכולה להיות בעלת ערך רב עבור תלמידים מתחילים או מתקדמים.

הציבור מוזמן לפתיחה שתערך מחר (שלישי) עם מפגש לילדים עם הסופרת מאירה ברנע גולדברג על כראמל, הסופר והמאייר חנן דרור ומפגש מצויר עם הקריקטוריסט שי צ'רקה; הרצאה למבוגרים עם העורכת נועה מנהיים על מכשפות בספרות ובקולנוע; במשך השבוע יהיו אירועים נוספים, בהם חידון דיסני לכל המשפחה עם זיו הרמלין-שד"ר, יוצר הפודקאסט 'דיסני-פורמציה', ועוד שלל סדנאות בסניפי הרשת.

פרטים והרשמה באתר רשת הספריות העירוניות נתניה