מרכז שירות של עמידר נחנך בנתניה
חברת עמידר חנכה מרכז שירות חדש לסיוע בשכר דירה בעיר נתניה
חברת עמידר החדשה חנכה ביום שלישי השבועברחוב פינסקר 18 בנתניה, מרכז שירות חדש ומונגש לסיוע בשכר דירה לרווחת לקוחותיה. במעמד החניכה השתתפו מעמידר: סמנכ"ל שירות וקשרי לקוחות, שושי זילברשטיין, סמנכ"ל תפעול, שחר שוורץ, סמנכ"ל הון אנושי ומינהל, איל רדיע, ונציגי עיריית נתניה ובהם: ליזי אורון, סמנכ"ל העירייה וראש מנהל התפעול, ורפאל בן חמו, ממונה תיק השיכון וכן הרב הראשי של העיר, הרב קלמן בר, אשר התכבד בקביעת המזוזה ונשא דברי ברכה.
בעמידר מציינים כי עיקר הדגש במרכז השירות החדש, בו הושקעו משאבים רבים, הושם על אזור קבלת הקהל במטרה להפוך אותו לנעים, נגיש ונוח יותר עבור אלפי הלקוחות. וכי צעד זה הינו חלק ממהלך נרחב ומשמעותי בשיפור השירות המוענק לזכאי הדיור הציבורי במדינת ישראל.
שעות וימי הפעילות של מרכז השירות הינם: בימים ראשון וחמישי - 08:30-13:30 ובימים שני ורביעי - 08:30-13:30 וגם בין השעות 15:00-17:00.
סמנכ"ל שירות וקשרי לקוחות בחברת עמידר, שושי זילברשטיין, ציינה: "אנו שמחים לפתוח מרכז שירות חדש, מונגש וייעודי לסיוע בשכר דירה בעיר נתניה. מדובר בצעד נוסף בשיפור השירות ללקוחות. זוהי זכות עבורנו להמשיך ולהעניק שירות מיטיבי לאלפי הזכאים מהעיר נתניה וסביבתה".
רפאל בן חמו, מחזיק תיק השיכון בעיריית נתניה, ציין: "אני מבקש להודות לחברת עמידר ועובדיה על פועלם הרב למען תושבי העיר, אותו אני מכיר מקרוב במסגרת התפקיד אותו אני מבצע מזה 33 שנה. מאחל לחברה ולעובדי עמידר המשך עשייה ברוכה במשכנם החדש".
בעמידר מבקשים להזכיר כי כיום ניתן לקבל שירות ולבצע מגוון פעולות באמצעים דיגיטליים ללא צורך לצאת מהבית: באמצעות: וואטסאפ עמידר שמספרו:054-9081856, באפליקציית 'עמידר בשבילך', באתר - www.amidar.co.il, במוקד השירות הטלפוני ובאמצעות עמוד הפייסבוק של החברה – "עמידר החדשה".