נתניה מצדיעה לצה"ל ולשירות הלאומי באירוע מהסרטים תמונה: עיריית נתניה

ביום חמישי האחרון התקיים אירוע בסינמה סיטי בנתניה כנס מתגייסים לצה"ל ולשירות הלאומי

הטקס התקיים במעמד סגנית ראש העיר וממלאת מקומה, עו"ד שירי חגואל סיידון, מחזיקת תיק הנוער והצעירים, חברת המועצה ג'וליאנה בן אברהם, הממונה על החינוך, חברת המועצה ורד פטל וכן מאריתו קבדה, מנהלת אגף נוער וצעירים במנהל החינוך.

באירוע הוקירה העירייה את בני ובנות הנוער המסיימים את לימודיהם בעיר ומתגייסים לצה"ל ולשירות הלאומי.
במסגרת הכנס נהנו המשתתפים מכיבוד עשיר, צפו בסרט עם פופוקורן וקיבלו תיק לגיוס וכן שק כביסה.
לדברי מאריתו קבדה, כנס המתגייסים השנה יותר מבכל שנה היה מלא בהתרגשות, בחשש, ערכיות, מימוש האהבה למולדת, עצמאות יהודית והבנה שיש חשיבות קריטית לדור הניצחון הבא. "אנו מחבקים את המתגייסים בעיניים נוצצות בהערכה ובתודה על מה שהם מאפשרים לנו" סיכמה.
עו"ד שירי חגואל סיידון וג'וליאנה בן אברהם בירכו את המתגייסים הצעירים, איחלו להם הצלחה רבה, ביקשו שישמרו על עצמם ויהיו שגרירים טובים של העיר נתניה.

עו"ד שירי חגואל סיידון: "בכל שנה אנחנו מתרגשים בכנס המתגייסים. השנה, לצד ההתרגשות, יש לא מעט חששות. מדינת ישראל נמצאת במלחמה קשה ואנחנו דואגים לכולם ומייחלים לשובם הביתה לשלום של כל המתגייסים והחיילים שלנו. אני גאה בכל המתגייסות והמתגייסים, גאה באלה שהולכים לשנת שירות ובאלה שהולכים לשירות הלאומי. הם רק סיימו בית ספר וכבר הולכים לשמור עלינו ועל כל מדינת ישראל. ביקשתי מהם שישמרו על עצמם ועל חבריהם ואנחנו נמשיך ללוותם ולהתגאות בהצלחתם."
ג'וליאנה בן אברהם: "באגף נוער וצעירים אנו עושים את מירב המאמצים כדי לאפשר למתגייסים שלנו לקבל הדרכה וליווי מקבלת הצו הראשון ועד לכניסה לבקו"ם – ליווי הכולל הדרכת הורים על מנת לאפשר לתהליך הגיוס להיות קל עד כמה שניתן גם למשפחות המתגייסים. אנו מבטיחים להמשיך להיות בקשר איתם כחיילים וגאים בהם ! כפי שהבטחתי להם אנו ממתינים להם כאן בבית באהבה כדי ללוות אותם באזרחות לאחר השחרור, אך בינתיים ביקשתי בקשה קטנה, שלא לשכוח להיות בקשר עם ההורים בכל רגע שניתן כדי להוריד את רף הדאגה וכאימא לחיילים, אני מכירה את זה מהבית...
"שולחת ברכה מיוחדת ממני לכל המתגייסים האהובים שלנו : "ה' עוז לעמו ייתן, ה' יברך את עמו בשלום."
את הארוע ארגן בה"ד 09 באגף נוער וצעירים, מנהל חינוך וחברה.