לראשונה בנתניה: מרכז אמנויות הבמה לאנשים עם מוגבלויות תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה פותחת מרכז אמנויות הבמה לאנשים עם מוגבלויות. יילמדו בו מגוון מקצועות הבמה: תאטרון, מוזיקה ועוד 

לראשונה תפתח עיריית נתניה ב-1 בספטמבר 2024, מרכז אמנויות הבמה לאנשים עם מוגבלויות. במרכז זה יילמדו המשתתפים את כל תחום האמנויות כמו מוזיקה, תאטרון, שירה, ובנוסף יזכו להתמקצע בתחומים השונים.

המרכז החדש יאפשר לאנשים עם מוגבלות לבטא עצמם באמצעות אומנויות הבמה. המרכז החדש יופעל על ידי עמותת "כנפיים" לה ניסיון עשיר בתחום אומנויות למתמודדי נפש. המרכז יפעל בקונסרבטוריון העירוני בנתניה. כמו כן, יבנו שיתופי פעולה עם התיאטרון העירוני, הקונסרבטוריון וכלל הפעילויות בהיכל התרבות העירוני.

המרכז המיוחד לאומנויות הבמה הינו יוזמה של אגף מוגבלויות במנהל הרווחה והביטחון החברתי בעיריית נתניה, ליוזמה נרתמו גם מינהל מוגבלויות במשרד הרווחה, קרן שלם, היכל התרבות העירוני ועמותת כנפיים.

קלרה חן-מנהלת אגף מוגבלויות בעירית נתניה אמרה: "עיריית נתניה רואה חשיבות רבה במתן מענים לאוכלוסייה המיוחדת של אנשים עם צרכים מיוחדים. אין סיבה שאדם עם מוגבלות ויש לו כשרון רב בתחום השירה למשל או המשחק, לא יוכל לפתח את עצמו בתחומו ואולי גם לעסוק בתחום רק בגלל המגבלה שלו. חשוב לנו לתת הזדמנות שווה לכולם ולהעניק לכולם את האפשרות ללמוד, להתפתח ולהעז".