סלי מזון וסעודה חגיגית לקשישים וניצולי שואה תמונה: עיריית נתניה

עמותת חסדי נעמי ערכה סעודת חג לכבוד ראש השנה לקשישים וניצולי שואה בבית החם בנתניה. האירוע, כלל ארוחה וחלוקת סלי מזון 

הבית החם בנתניה, המנוהל על ידי ריטה ליברמן, הוא מועדון יום ותיק הפועל כבר 30 שנה. המקום משמש כמרכז פעילות עבור קשישים וניצולי שואה, המציע מגוון חוגים, פעילויות וארוחות. שיתוף הפעולה בין הבית החם לעמותת חסדי נעמי הוא ארוך טווח, כאשר מתנדבי העמותה מגיעים מדי שבועיים לבשל עבור הקשישים.

עמותת חסדי נעמי, הידועה בפעילותה הענפה בתחום הסיוע לנזקקים, תומכת במעל 26,000 משפחות ברחבי הארץ לאורך השנה. בנתניה לבדה, העמותה מפעילה נקודת חלוקה המסייעת למעל 200 משפחות.

האירוע בבית החם זכה לנוכחות מכובדת של נציגי העירייה, ביניהם דרינה לוקיאנוב, סגנית מנהל מחלקת אגף הקליטה בנתניה, ובוריס צירולניק, חבר מועצה וממונה תיק קליטה בעיר. נוכחותם הדגישה את החשיבות שהעירייה מייחסת לרווחת האוכלוסייה המבוגרת והעולים החדשים. בנוסף התקיימה הופעה מרגשת של מאיה ליברמן, נכדתה של ריטה ביחד עם חברתה יהלי אוחיון. השתיים הנעימו את האווירה בשירים מרגשים, והוסיפו נופך אישי ומשפחתי לאירוע.

צילה רייכמן וסוניה טכלוב, שהשתתפו באירוע מספרות בהתרגשות: "חגגנו את ראש השנה באירוע מקסים ביותר. הבית החם, ובפרט היום הזה מטעם עמותת חסדי נעמי, נותן לנו הרגשה טובה, הרגשה שאנחנו עדיין חלק מהחברה, לכן אנחנו רוצות להודות לכולם שעשו פה מעל ומעבר. מאחלת שתזכו למצוות, ולכל בית ישראל מאחלות שתהיה שנה טובה, שכל החטופים יחזרו הביתה, וכל חיילי וכוחות הביטחון יחזרו בשלום".

דרינה לוקיאנוב, סגנית מנהל מחלקת אגף הקליטה בנתניה: "האירוע המשותף של הבית החם ועמותת חסדי נעמי מדגים את החשיבות שאנו מייחסים לרווחת האוכלוסייה המבוגרת בנתניה, ובמיוחד לקשישים וניצולי שואה. שיתוף הפעולה הזה מחזק את הקשר בין העירייה, ארגוני החסד והקהילה, ומבטיח שכל קשיש בעירנו יחוש את חום הקהילה ואת שמחת החג".

תשובה כברה, מנהלת מחלקת רווחה בעמותת חסדי נעמי: "אירוע זה מדגיש את כוחה של הקהילה ואת החשיבות של תמיכה הדדית, במיוחד בתקופת החגים. הוא מהווה תזכורת מרגשת לערך של נתינה ולחשיבות של דאגה לאוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית. לעמותה ולבית החם יש שיתוף פעולה מרגש לאורך השנים, ואנחנו שמחים תמיד להגיע לכאן. בהזדמנות זו נאחל לכל בית ישראל שתהיה שנה פוריה כרימון, שנה של בשורות טובות". 

לתרומות >>>https://bit.ly/24_Shanatova