מוטי רצאבי נבחר לראש רשימת הליכוד בנתניה מוטי רצאבי

מוטי רצאבי ירוץ בראש הליכוד בבחירות הקרובות למועצת העיר. בראיון הוא מספר על התוכניות הרחבות למען תושבי נתניה, הרצון לחזק את סניף הליכוד בעיר וגם על הפעילות ארוכת השנים למען משפחות נזקקות 

את מוטי רצאבי כמעט אין צורך להציג. חבר המועצה של סיעת 'נתניה אחת' פעיל שנים ארוכות למען משפחות נזקקות ומזוהה מאוד עם תושבי השכונות בכלל ושכונת בן ציון בה הוא מתגורר בפרט. אלא שכעת החליט רצאבי לקחת את העניינים צעד קדימה כשהודיע כי הוא עוזב את 'נתניה אחת' ובבחירות הקרובות למועצת העיר ירוץ בראש הליכוד לאחר שנבחר בפריימריז לראשות הסניף של המפלגה בעיר.

בין בזק למזל

מוטי רצאבי, 62, גר בשכונת בן ציון ומשמש כיו"ר הקהילה בבית הכנסת 'שבי ציון'. נשוי לאורלי, אב לשתי בנות וסב לנכד. במשך 27 שנים עבד בבזק, ותוך כדי השקיע את מיטב זמנו ומרצו בסיוע לקהילה בכלל ולנזקקים בפרט. בין השאר זכה בתואר 'המתנדב הארצי' של בזק ובאופן לא מפתיע, המשיך בפעילות דומה גם לאחר שפרש.

ב-14 השנים האחרונות הוא משמש כיו"ר עמותת 'ברכת מזל רפאל'. במסגרת זו הוא תורם מדי שבוע מזון דוגמת פירות, ירקות, לחמים ומוצרי חלב ל-400 משפחות שידן אינה משגת. שיתופי פעולה מבורכים כולל תרומות של בגדים, צעצועים, תיקים ועוד. יש לו גם שת"פ עם בית הספר יהודה הלוי לצרכים מיוחדים, ועמותות אנוש וקו לחיים. "זה עושה לי טוב על הנשמה", הוא אומר בחיוך.

אנשים בנתניה - מוטי רצאבי נבחר לראש רשימת הליכוד בנתניה

תפסנו את רצאבי לשיחה באמצע ההכנות לאירוע התרמה ענק שיתקיים ביום חמישי בין השעות 17:00-19:30, כשעמותת 'ברכת מזל רפאל' תקיים בזאר ענק ברחבת בית הכנסת 'שבי ציון' ברחוב אבן עזרא 30 בעיר. במסגרת זו יחולקו לתושבי השכונות ומשפחות נזקקות בגדי חג ושבת, בגדי מותגים, חליפות, נעליים ועוד, זאת לצד שולחן מתוקים, שתייה, מוזיקה והרבה מצב רוח טוב. "רציתי לעשות משהו יפה לקראת ראש השנה וכל מי שצריך מוזמן להגיע. אני מקווה לעשות לכולם טוב על הלב", מסכם רצאבי.

מה הדבר הכי חשוב שאתה רוצה לקדם עבור תושבי נתניה?

"אני רוצה ללכד את נתניה סביב הליכוד, לאחד את התושבים ולעזור להם מול הביורוקרטיה העירונית. מה התושב רוצה? איכות חיים טובה כמו טיפוח הגנים, הרחובות, התאורה ברחובות, המדרכות. מגרשי ספורט והכדורגל בשכונות, צריך יותר פעילויות במתנ"סים ומצב התנועה בתוך השכונות קטסטרופלי. אני רוצה לתת מענה לתושבים בכל נושא כדי שיידעו שיש למי לפנות, וכדי שזה יקרה צריך שיתוף פעולה בין העירייה לוועד השכונות".

לאיזה תוצאות אתה מצפה בבחירות הקרובות?

"הליכוד באזור נתניה תמיד היה חלש, בטח לאחר שראש העירייה מרים פיירברג איכר, לקחה את 'נתניה אחת' ויצאה מתוך הליכוד", הוא אומר. "כמעט 20 שנה הליכוד בנתניה הביא רק מנדט אחד. זה כלום, ואנחנו מדברים על עיר ליכודניקית שיש בה בין 60%-40% תומכי ליכוד. בגלל שאין ייצוג לליכוד החלטתי לקחת את העניינים לידיים, לקדם את הסניף ועוד הרבה דברים טובים למען תושבי נתניה. אני מתכוון להיפגש עם ח"כים ושרים, לייצב את הסניף ולהרים אותו למעלה. זו הממשלה השלטת ויש כאן הזדמנות טובה לייצר משהו חדש".

איפה נראה אותך לאחר הבחירות?

"במועצה כמובן, עם ליכוד חזק הרבה יותר. אני מקווה קודם כל לשני מנדטים ואם נצליח בע"ה נביא גם את השלישי. יש פוטנציאל רציני מאוד בליכוד והרבה אנשים לא יודעים מה לבחור. אני מאמין שאצליח ללכד אותם".