קיטנת אינטרסקול העתיד כבר כאן: קייטנות מחשבים וכיף קיטנת אינטרסקול

חברת "אינטרסקול – מחשבים וכיף" פועלת למעלה מ-25 שנה לפיתוח וקידום דור העתיד של ההייטק הישראלי.

לקראת קיץ 2015 אינטרסקול הכינה עבור הילדים מסלולי הכשרה ופיתוח מיוחדים לתחומי ההייטק: מובייל, סייבר, פיתוח משחקי מחשב וגיימינג. המתאימות לאוהבי המחשב בכל הרמות, ומשלבות ידע, חשיבה יצירתית ואפילו אנגלית

"אינטרסקול מחשבים וכיף" החלה את דרכה לפני כ- 25 שנה, כיוזמה של פרופ' בנימין פיינשטיין - היועץ המדעי, לשעבר סגן מנהל האגף לתוכניות לימודים, מנהל המחלקה לתכניות לימודים ממוחשבות, מנהל הפרויקט לתקשוב בהוראת המדעים באוניברסיטה העברית ומראשוני העוסקים בארץ בשילוב התקשוב בחינוך. כל זאת באמצעות העשרה והכשרה מקצועית ופיתוח מחשבה ורעיונות מקוריים, צמצום פערים דיגיטלים בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים ותרומה למען הקהילה באמצעות שימוש בטכנולוגיות המידע והתקשוב. אינטרסקול מעודדת פיתוח אישי וטכנולוגי של אוכלוסייה מבוגרת ויוצרת קורסי מבוגרים החל מהרמה הבסיסית ועד לרמה מתקדמת.

מחשבים, סטראט-אפ, גיימינג ואנגלית

אינטרסקול מחשבים וכיף מפעילה בכל החופשות את "סדנאות / קייטנות מחשבים וכיף" בעשרות יישובים בארץ. כמו כן בחופשות ובמהלך השנה מופעלים "מחנות וסדנאות הסטארט-אפ ופיתוח אפליקציות" בהם מאות ילדים ובני נוער מפתחים יזמות ורעיונות חדשניים, קורס מד"צים מתמחים בתקשוב באישור משרד החינוך, חוגים וקורסים לילדים, בני נוער ומבוגרים בכל הגילאים ובשנה האחרונה את "מחנות הגיימינג" לילדים ובני נוער, הראשונים מסוגם בעולם.

עיצוב וסטייל - העתיד כבר כאן: קייטנות מחשבים וכיף

בקיץ 2015 התווספו לפעילויות המגוונות של "אינטרסקול ישראל" גם "סדנאות / קייטנות "מדעים וכיף" לילדים ובני נוער מכיתה ב' ועד כיתה ו' וסדנאות / קייטנות " אנגלית וכיף" באמצעות התוכנות המתקדמות בעולם של "עת הדעת" לילדים מכיתה ב' ועד כיתה ז' וכן מחנה קיץ ייחודי הכולל לינה ומפתח את הילדים בשלושה מסלולים לבחירה: גיימינג, מובייל וסייבר.
כלל הפעילויות והפרויקטים שיופעלו על ידי "אינטרסקול ישראל"המקיפים למעלה מ-2,000 חניכים בשנה.
אינטרסקול מחשבים וכיף הוא המוסד החינוכי היחיד בישראל שעושה זאת בצורה מאורגנת (כולל גופים ציבוריים וממשלתיים) מזה 25 שנים מיועדות לילדים ובני נוער בין הגילאים 6-16 ומאפשרות לדור העתיד ללמוד ולפתח יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המיחשוב המתקדם.

"מחשבים וכיף" הופכת את הפעילות הממוחשבת לחוויה חינוכית ואיכותית ויחד עם זאת לכיפית ומהנה. קייטנות וסדנאות "מחשבים וכיף" מאפשרות לכל חניך לבחור את נושאי הלימוד בהתאם להעדפותיו, והן מתאימות לאוהבי המחשב בכל הרמות. הן משלבות ידע, מקצועיות וחשיבה יצירתית ומקנות לחניכים כלים המשמשים אותם בכל תחום בחייהם.

כך רוכשים את הידע הראשון במחשבים

דורות של ילדים ובני נוער רכשו את הידע הראשון שלהם במחשבים דרך קייטנות ומחנות "מחשבים וכיף" - ידע שהיווה עבורם יתרון משמעותי בתיכון, בלימודים האקדמיים, בצבא ולאחר מכן.
בנוסף לפעילויות "מחשבים וכיף" השונות, באינטרקסול מציעים גם קורס הדרכה לבני נוער, המעניק הכשרה ייעודית בתחום טכנולוגית התיקשוב והינו היחידי המוכר על ידי משרד החינוך.
הסדנאות וההכשרות מבוססות על פעילות ממוחשבת ומאתגרת תוך גישה משימתית ומוכוונת פרויקטים ומתן דגש על התקדמות אישית של כל חניך, לצד הכשרת מנהיגות חברתית יוזמת ותורמת לקהילה. כל מדריכי הקייטנה הוכשרו בקורס מיוחד בכדי להבטיח רמת מקצועיות גבוהה ביותר.

כלל הפעילויות המופעלות על ידי "אינטרסקול ישראל" הן פעילויות מעשירות, איכותיות מתבססות על התקדמות אישית של כל חניך וחניך. אצלנו החניכים יוצרים כבר מהמפגש הראשון. חווית הלמידה בכלל הפעילויות של "אינטרסקול ישראל" מביאה כל חניך למיצוי פוטנציאל הלמידה והיצירה.
למידע נוסף ורישום לפעילויות מחשבים וכיף - קיץ 2015: http://interschool.co.il/
ובטלפון: 1700-50-2400