פסטיווקלי - פסטיבל הזמר העברי בנתניה עוד חוזר הניגון: נתניה מארחת את הפסטיווקלי פסטיווקלי - פסטיבל הזמר העברי בנתניה

הבנאים, הפוליאקובים ופוליקר האחד והיחיד. פסטיבל ההצדעה המשובח לזמר העברי הפך למסורת מבורכת בנתניה ובשבוע הבא ייערך בפעם השלישית ויכלול שלל מופעים לכל המשפחה

פסטיווקלי - פסטיבל הזמר העברי בנתניה

פתחו יומנים: בשבוע הבא, ימי שלישי-חמישי, ה-20-22 באוגוסט, תקיים עיריית נתניה באמצעות עמותת היכל התרבות העירוני את הפסטיווקלי – פסטיבל הצדעה לזמר העברי שייערך בעיר בפעם השלישית לאור הצלחותיו בשנים קודמות. בפסטיווקלי יתארחו מיטב אמני הזמר העברי מכל הזמנים, בשלל מופעים לכל המשפחה שיתקיימו בשכונת עיר ימים – באמפידשא ובהיכל התרבות על שם אריק איינשטיין בניהולו האמנותי של אילן גלבוע.

את הפסטיבל ישיקו בשלישי הבנאים - גברי אורי ובועז, והפוליאקובים – אריאל, יעל ואיתמר, בשיתוף עם חבורת הזמר "בריזה" במופע מיוחד בשם המחייב "יש לי יום יום חג". בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין יתקיים המופע "גונבי הנשיקות" של אורי בנאי ומיי פיינגולד כמחווה לסופרת והמחזאית הישראלית, נאווה סמל ז"ל. רגע השיא יגיע ברביעי, כאשר לבמה באמפידשא יעלה יהודה פוליקר, אחד מגדולי הזמרים והיוצרים הישראלים, במופע משובח של להיטיו לאורך השנים, וישלב בין גיטרות ובוזוקי וכן מקצבים יוונים-ים תיכוניים לצד להיטי רוק. בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין יחגגו את שלהי הקיץ עם מיטב שירי הילדות האהובים והנוסטלגיים במופע "הכל אני יכול בחופש הגדול", בהשתתפות עמרי רוטברד, דוריס נמני, בן נפתלי ויעלי ארז.

אירועים בנתניה והסביבה - עוד חוזר הניגון: נתניה מארחת את הפסטיווקלי

פוליקר יופיע בפסטיווקלי | צילום: שלומי פינטו 

היום השלישי בו ייחתם הפסטיווקלי יעמוד בסימן מופע המחווה לנעמי שמר ומשה וילנסקי, "שמר פינת וילנסקי", אותו ינחה הד"ר ללשון עברית, אבשלום קור. עוד יקחו חלק במופע תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית בניצוחו של דודי זבה, כתריה, "הכל עובר חביבי" ויונית שקד. באווירה צעירה יותר בהיכל התרבות ייהנו באי הפסטיבל משיריו של יגאל בשן ו"הופה היי" במופע "ילד פלא בארץ הצבר", בהשתתפות משה דץ, אבי דור, ושלישיית בוגרות "בית צבי".

ציפי ליפשיץ, מנהלת אגף האירועים בעמותת היכל התרבות נתניה: "החלטנו על מתחם עיר ימים בגלל עניין הרחובות ומיתוג האמנים. הפסטיבל שלנו נוגע במגוון רחב של אוכלוסיות וגילאים, וחשוב לנו לחשוף גם ילדים למופעי זמר עברי. יהיה מרגש לאחד על במה אחת את הבנאים והפוליאקובים, שיציגו את הדור השני של המשפחות, יחד עם חגיגות ה-80 לגברי. גאווה גדולה מאוד לארח גם את פוליקר, משהו שלא היה במרחב הציבורי אצלנו בנתניה. אנחנו קוראים לכולם לבוא וליהנות מחוויה אחרת בת שלושה ימים של הצדעה לזמר העברי".

אירועים בנתניה והסביבה - עוד חוזר הניגון: נתניה מארחת את הפסטיווקלי

פסטיווקלי 2018

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, אמרה לקראת האירוע: "אני גאה להזמין את תושבי נתניה ואורחיה לפסטיווקאלי – פסטיבל זמר עברי איכותי עם מיטב האמנים בישראל, המתקיים בנתניה זו השנה השלישית בעיר ימים – השכונה בה רחובותיה נקראו על שם אמנים שהטביעו חותמם על התרבות הישראלית".

המופעים בהיכל התרבות יחלו בשעה 18:30 ואלה שייערכו באמפידשא בשעה 21:00. בנוסף, לאורך ימי הפסטיבל יתקיימו בהיכל התרבות בשעה 23:00 ערבי שירה בציבור בהשתתפות אמנים מקומיים וחבורות זמר מכל רחבי הארץ, שיצדיעו לפס הקול של הזמר העברי לדורותיו. הכניסה לכל המופעים הנה חופשית למעט זה של פוליקר, בעלות של 50 ₪ לתושבי נתניה ו-75 ₪ לתושבי חוץ.

לאירועי הקיץ בנתניה