שיר דורון מסיבת הבת מצווה בוטלה בטעות שיר דורון

ארבע שעות לפני חגיגת הבת מצווה התקשרו ממשרד הבריאות ואמרו שהילדה נחשפה לחולה קורונה. הבת מצווה התבטלה, הילדה התאכזבה. למחרת קיבלו ההורים טלפון שנפלה טעות 

שיר דורון

ביום ראשון היתה אמורה להתקיים חגיגת בת המצווה של שיר דורון, שתוכננה להתקיים במסגרת מצומצמת של 100 איש עקב הקורונה. ביום האירוע, בשעה 13:00, קיבלה האם, קרן, טלפון ממשרד הבריאות בו נאמר שהילדה (שיר) נחשפה לחולה קורונה מאומתת שהשתתפה איתה בחוג לפני 12 ימים ושיר נדרשת להיכנס לבידוד.

האמא ההמומה ניסתה לבטל את הבידוד ולאחר מספר שיחות עם משרד הבריאות והסבר שהשתתפה בחוג על פי הכללים, הבינה, בשעה 15:30 שחגיגת בת המצווה תתבטל.

"בת המצווה של שיר היתה מתוכננת להתקיים עם 100 משתתפים בארט סטריט בנתניה. ביום חמישי כשאני ושיר עשינו ציפורניים שמענו את ההצהרה של ראש הממשלה לגבי ההגבלות החדשות שמתחילות ביום שני, שמחנו שקרה לנו נס והבת מצווה מתקיימת יום לפני ההגבלות" סיפרה קרן האם והוסיפה "ביום ראשון אחרי שמסיימתי סידורים אחרונים קיבלתי טלפון ממשרד הבריאות ששיר נחשפה לפני 12 ימים לחולה קורונה. התקשרנו למשרד הבריאות לנסות ולהבין אם נוכל בכל זאת נוכל לקיים את האירוע, ולאחר כשעתיים שהעבירו אותנו מאחד לשני, הבנו בשעה 15:30 שהאירוע לא יוכל להתקיים".

קרן ואושרי, ההורים, הודיעו לילדה שהכל לטובה, וככל הנראה הבת מצווה לא היתה אמורה להתקיים. שיר מאוד התאכזבה, אבל קיבלה את הדברים בהבנה והשלמה. מכאן נאלצה קרן לבטל את כל הספקים. היא הודיעה לבעלים בארט סטריט שהבת מצווה מבוטלת, הם מייד ויתרו על התשלום עבור האירוע, על אף שהמקום נסגר עבורם והכל היה מוכן, היא הודיעה לשולמית ברדל משכונת ותיקים שהכינה שולחן מתוקים שהאירוע מבוטל ושולמית אמרה שהיא תורמת והכל ואין צורך לשלם, היא ביטלה את אלינור מושקוביץ הדגי ג'י ואת לירון ברנועם שהכינה את העוגה וגם הם לא גבו תשלום "פשוט רואים את האנושיות, זה מאוד מרגש במיוחד בתקופה זו שלעצמאים אין כסף ובכל זאת אף אחד לא גבה ממני תשלום עבור הביטול. העליתי פוסט בפייסבוק על מנת להודות לכולם ובעקבות הפוסט קיבלנו טלפונים, הודעות, מתנות, שוקלדים ובלונים. זה כל כך מרגש. כל שנייה טלפון והודעות, וחברים ששולחים סלסלאות. אנשים רצו לשמח אותה לא משנה במה, בכל מה שהם יכולים. כנרת מלכין מאגף שכונות בעיריית נתניה שלחה את "סיירת השמחות של נתניה" שהגיעה עם מוזיקה ואנרגיה מדהימה על מנת לשמח את שיר. אנשים מהרחוב שעברו שם נשארו לרקוד ולחגוג לה, אני ממש בכיתי מרב התרגשות זה מחמם את הלב בצורה יוצאת דופן. אנשים ממש נרתמו עבורה". 

משפחת דורון חגגה את בת המצווה בערב משפחתי מצומצם ולמחרת היום קיבלו טלפון ממשרד הבריאות "הילדה חולת הקורונה לא היתה בחוג באותו יום, זו טעות והילדה (שיר) לא צריכה להיות בבידוד"

בת המצווה לא היתה צריכה להתבטל ובכל זאת אומרת קרן באופטימיות "הכל לטובה, כנראה שהבת מצווה לא היתה צריכה להתקיים. אמרתי לבת שלי - בת מצווה כזו מיוחדת זה חד פעמי, לא ישכחו את זה. אנחנו נדחה את הבת מצווה ונחגוג בהמשך. בינתיים שיר חגגה עם כל הבנות בכיתה מסיבת פיג'מות אצלנו בבית.