המתחם החדש בקניון עיר ימים | צילום: שי נייבורג קניון עיר ימים התרחב בהשקעה של כ- 200 מיליון ש"ח המתחם החדש בקניון עיר ימים | צילום: שי נייבורג

לאחר שיפוצים נרחבים, השיק השבוע קניון עיר ימים את המתחם החדש ובכך הגדיל את שטחו הכולל לכ-35,000 מ"ר. לראשונה בנתניה הוקם סניף ענק של רשת האופנה Urbanica, יפתחו חנויות מותגי הטיפוח והאיפור הבינלאומי קיקו מילאנו, המותג Sacara ועוד

המתחם החדש בקניון עיר ימים | צילום: שי נייבורג

קניון עיר ימים בנתניה השיק השבוע את המתחם החדש של הקניון, ובכך ממצב את עצמו כאחד מהקניונים הגדולים והמובילים בישראל.
ההרחבה כוללת תוספת של עשרות רשתות חדשות, והגדלת שטחן של חלק מהחנויות הקיימות. במסגרת זאת, סניף של רשת האופנה Urbanica מגיע לראשונה לנתניה. כמו כן, מצטרף לקניון עיר ימים מותג האיפור הבינלאומי קיקו מילאנו, ענקיות האופנה הבינלאומיות קולומביה, Foot Locker, Pull& Bear ,Top Shop, סקצ'רס, רשת מוצרי הבוטיק לתינוקות Minene, רשת בגדי הילדים קרטרס, חנות התכשיטים רויאלטי, חנויות הקוסמטיקה והטיפוח Sacara ואיב רושה, מותג האופנה הישראלי Twentyfourseven, רשת הציוד לבי"ס YOLO, המותג היפני שהגיע מיניסו, שישיק את החנות בספטמבר, ובנובמבר ייפתח גם סניף בן שתי קומות של Urban Outfitters.

חדשות נדל"ן - קניון עיר ימים התרחב בהשקעה של כ- 200 מיליון ש"ח

Urbanika | צילום: אלירן אביטל

כמו כן חלק מהחנויות הקיימות הגדילו את שטחן ועברו לאגף החדש עם קונספטים חדשים, בהן סופר פארם, רנואר, מאניה ג'ינס, FOX, מנגו, Hoodies והבורסה לתכשיטים. מותג הספורט הבינלאומי Nike התרחב לקומה נוספת, ודוכן משקפי השמש קרולינה למקה פתח חנות בקונספט חדש.

תחום הפנאי והקולינריה אף הוא התרחב. עם סניף חדש של רשת ההמבורגרים Black Bar n Burger, סניף של רשת הסושי אושי אושי, הרחבת סניף ארומה, והקמת סניף חדש וגדול של בבילון פארק, עם מגוון משחקי וידאו, ספורט ואטרקציות שונות לכל המשפחה.

קניון עיר ימים, הנמצא בבעלות בחלקים שווים של קבוצת "שיכון ובינוי נדל"ן" וקבוצת "הראל ביטוח ופיננסים", הוקם לפני כשבע שנים בלב שכונת עיר ימים בנתניה וזוכה בשנים האחרונות לביקוש רחב.