תמונה: עיריית נתניה מחירי דירות 4 חדרים בנתניה עלו בשנה האחרונה תמונה: עיריית נתניה

למרות מאמצי הממשלה, שנת 2018 הסתיימה עם עלייה במחירי הדירות בחלק גדול מהיישובים בישראל. אם משווים את המחיר למ"ר בדירת 4 חדרים בנתניה בינואר 2018 לעומת ינואר 2019 מגלים שהמחירים זינקו בשיעור של אחוז אחד בתוך שנה

תמונה: עיריית נתניה

על פי הנתונים, בינואר 2018 מחיר למ"ר בדירת 4 חדרים עמד על 17,047 אלף שקל בעוד שבינואר 2019 המחירים קפצו למחיר ממוצע של 17,263 אלף שקל למ"ר.

יד2: מחירי דירות דירת 4 חדרים בנתניה עלו בשנה האחרונה

חדשות נדל"ן - מחירי דירות 4 חדרים בנתניה עלו בשנה האחרונה
לדברי רפי זנזורי, יו״ר ארגון קבלני נתניה, ״השילוב בין נתוני המכירה הגבוהים והירידה בהתחלות הבניה, מביא לעליית מחירים, דבר שאף גורם לא מעוניין בו. אם המגמה תימשך ייווצר מחסור גדול בדירות בעיר כיוון שמלאי הדירות בנתניה מתחיל להצטמצם. אותנו מדאיג היום שאחרי תכנית מחיר למשתכן, כאשר היצע הדירות בשוק החופשי יקטן משמעותית. על הממשלה לדאוג לא רק לאוכלוסיית מחיר למשתכן, אלא להמשיך לדאוג לפיתוח גם של השוק החופשי, כך שבערים מבוקשות כמו נתניה רוכשי הדירות ימשיכו ליהנות מהיצע דירות ראוי, ועל ידי כך תקטן ההשפעה של הירידה בהיצע על העלייה במחירי הדירות שכאמור אף אחד לא רוצה בה. אני מאמין שגם הממשלה וגם הרשויות העירוניות, חייבות לפעול כדי לייעל, לזרז ולאפשר כלכלית פרויקטים של התחדשות עירונית. שם נמצא הפוטנציאל האמיתי לתוספת יחידות דיור ולהתחזקות והתחדשות מרכזי הערים".