דואר ישראל: נתניה במקום ה-14 בישראל בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש בשנת 2020

דואר ישראל

צילום: דואר ישראל

נתניה היא העיר המדורגת במקום ה-14 בישראל, בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה - כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2020.

מנתוני הדואר עולה, כי תושבי נתניה הזמינו בשנת 2020 כ-1.57 מיליון חבילות, כאשר כל תושב הזמין בממוצע7.1 חבילות השנה. בשנה שעברה נתניה דורגה במקום ה-13 בדירוג עשרים הערים אשר הזמינו הכי הרבה חבילות פר נפש. עוד עולה, כי תל אביב ממשיכה להוביל במקום הראשון בכמות החבילות עם כ-4.7 מיליון חבילות שהוזמנו השנה, ופתח תקוה, כאמור, מובילה במקום הראשון בהזמנות פר נפש. (11.8 חבילות לתושב בממוצע לשנה).

בעיר נתניה 33 יחידות שירות, בהן 11 יחידות דואר ו-22 מרכזי מסירת חבילות. לאחרונה החלה החברה להציע שירות זימון תור מראש מלא בעשרות סניפי דואר בארץ, כחלק משיפור השירות, וזאת באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד או שיחה טלפונית למוקד 171. שירות זה מאפשר להתקבל כמעט ללא המתנה בסניפים ומשפר את חווית הלקוחות.

מסקר מכון "שילוב "I2R עולה, כי אתר הקניות הישראלי הפופולארי בקרב ישראליים הוא סופר פארם (24%). אחריו: טרמינל איקס (18%) עזריאלי. קום (15%), וואלה שופס (13%) וקסטרו.(11%).

עוד עולה מהסקר ומנתוני דואר ישראל, כי הקטגוריה המובילה בקניות ברשת (באתרים בארץ/חו"ל) בשנת 2020 היתה ביגוד (73%). קטגוריות נוספות היו הנעלה (41%), קוסמטיקה, בישום ואיפור (35%), מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית (35%), גאדג'טים (33%), כלי בית (32%), סמארטפונים ואביזרים לטלפון (32%) ואביזרים וקישוטים לבית(31%). 

דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אמר "בשנים האחרונות הפך דואר ישראל לשחקן משמעותי בשוק הסחר המקוון שתורם רבות להורדת יוקר המחיה בישראל. בשנת 2020 הקניות ברשת הפכו לאמצעי המרכזי לביצוע קניות, בעקבות הקורונה, סגירת השמיים לטיסות לחו"ל וסגירת הקניונים בארץ. אנו ממשיכים לפעול לשיפור חווית הלקוח ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר באמצעות שירות זימון תורים מראש, והנגשת יותר מידע במערכות הדיגיטל של החברה".