צילום: אסף פינצ'וק קפצנו לבקר במלון שנקין בת"א צילום: אסף פינצ'וק

חופשה גדולה במרחק קצר: קפצנו לבקר במלון שנקין בת"א השייך לרשת המלונות JACOB וגילינו מלון מקסים במחיר נגיש וסופר מרכזי בת"א

צילום: אסף פינצ'וק

בשקט, בשקט בזמן שכל המדינה הייתה סגורה עקב מגפת הקורונה, קמה רשת מלונות חדשה בשם JACOB. הכוללת 5 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ- 430 חדרים שמשתרעים בלמעלה מ28,000 מ"ר, הממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה. כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו ומבדל אותו ממלונות אחרים אך בד בבד, כולם מאוד דומים - באווירה החמה ובגישת השירות הבלתי מתפשרת. כל מלון הוא עולם ומלואו, בעל אישיות מיוחדת משלו ומושך קהלים מגוונים כך שהרשת מציעה חוויה מלאה לקהלים רבים. מדובר ברשת בבעלות פרטית של איש עסקים ישראלי שהחליט להנציח את שם אביו המנוח על שמו נקראת הרשת. בחודשים האחרונים שופצו המלונות בעלות כוללת של כ-100 מיליון ₪.
מלון הבוטיק שנקין ת"א, שייך לרשת ג'ייקוב, הממוקם בלב ליבה הפועם של העיר הלבנה, באחת השכונות היפות והמיתולוגיות בתל אביב. המיקום המנצח הוא בהחלט יתרון מובהק ונותן מענה מושלם לזוגות הרוצים להכיר את העיר מבלי להזיז את הרכב, פרמטר חשוב במיוחד בתל אביב חסרת החניות. המלון מוקף עשרות ברים שוקקים, מסעדות ומזללות מקומיות ובחנויות בוטיק מסקרנות. המיקום המאוד המרכזי לא פוגם בשקט וברוגע שאתם מייחלים לעצמכם בעת שאתם מגיעים לנפוש, הרחוב בו נמצא המלון שקט מאוד ומקביל לרחוב השוקק והמפורסם – שנקין.

חדשות נדל"ן - קפצנו לבקר במלון שנקין בת"א

צילום: אסף פינצ'וק

החדר מרווח באופן מפתיע למצופה ממלון בוטיק בת"א, התכנון שלו נכון ונותן לחלל להביע את עצמו בצורה כזו שהחדר מרגיש חמים ומרווח. רשת ג'ייקוב מצהירה כי השירות שניתן הוא מכל הלב עם גישת שירות בלתי מתפשרת, הצוות אדיב, נחמד ומהיר, המצעים והמגבות בריח כביסה נפלא וממכר, החדר נקי ומצוחצח עם מקלחת יפה שהיו בה מים חמים וזרם חזק במקלחת. ארוחת הבוקר איננה מתבצעת במלון, אלא בבית קפה שכונתי סמוך. 
בפטיו, המלון מציע פינה מפנקת, שפתוחה 24/7 עם בר קפה איכותי בתוכו מגוון סוגי קפה ועוגיות על חשבון הבית, מה שהופך את המקום לאזור מנוחה נחשק. עיצובו העכשווי של המלון הינו שיק על זמני המשלב עיצוב ישראלי קלאסי, בו הושקעה מחשבה רבה וכל פרט וכל חפץ במלון נבחרו בקפידה תוך שימת לב ליצירת אווירה רגועה ומיוחדת שנועדה לעטוף את אורחיו בתחושת שלווה אינסופית. במלון שלושים חדרים מעוצבים עד לפרט הקטן ביותר. בנוסף, המלון מציע שני חדרי ספא למעוניינים בטיפול מפנק. גג המלון המרווח פונה אל נופה האורבני של העיר תל אביב ובו מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ג’קוזי ומקלחת התרעננות. מלון שנקין זכה בפרס TripAdvisor’s Travelers’s Choice Award בשל חווית אירוח יוצאת דופן המוענקת לכל אורח.

במהלך חודשי החורף תוכלו למצוא מחירים שווים להתארח במלון - החל מ-600 ₪, על בסיס לינה זוגית וארוחת בוקר.