שבבי עץ מומלצים לעישון במגוון גוונים וטעמים תמונה: Traeger- ברוך ברנר

אתם אוהבים לערוך מסיבות מנגל עם נתחים עסיסיים וארומה אשר ממנה לא ניתן להתעלם? רוצים לדעת מה יכול לשדרג את החוויה? אז כדאי שתלמדו קצת על המדע שעומד מאחורי האוכל ואומניות הברביקיו

המדע מאחורי האוכל

ייצור של עשן כחול דליל הוא תנאי בסיסי לקבלת טעם טוב ואוכל בריא יותר. עשן כחול דליל הוא התוצר של בעירה נקיה של שבבי עץ לעישון בטמפרטורה המדויקת עם כמות החמצן המושלמת. עשן כחול דליל ניתן לייצר אך ורק בשריפה של אש עצים ולא עם פחמים או גז. בעת בישול עם פחמים או גז – העשן הנוצר יהיה לבן וסמיך, עשן זה אינו בריא ונותן לבשר טעם מריר וחזק מאוד. אמנם ישנם אנשים שאוהבים את הטעם החזק והמריר של עישון בעשן סמיך, אך הם יהיו המיעוט. כדי ליצור טעם שערב לכיחם של רוב האנשים שי ליצור עשן כחול דליל. המעשנת בשר של חברת טרייגר מוודא שהכל יהיה מדויק ושהעשן המיוצר הינו כחול ודליל, כך שתוצאות טובות מובטחות. עם דחיסות אחידה של העץ ואחוזי הלחות, מעשנת הבשר מסוגלת לייצר אש בטמפרטורה הנכונה באופן עקבי ומדויק . מטרת הגריל של טרייגר היא לאפשר לכם להגיע לתוצאות מדהימות בקלות ובלי שתצטרכו לעבוד קשה. בלחיצת כפתור בלבד, תוכלו לשלוט במידת החום ומד החום יאפשר לכם גם לעקוב אחר החום בתוך מעשנת הבשר הביתית וגם בתוך הנתח שאותו מבשלים – וכל זה ללא כל צורך בפתיחת דלת המכשיר. מידות המעשנות של טרייגר מותאמות לחצר, למרפסת ולגינה, כך שתוכלו להמשיך וליהנות מהמרחב ומהמנגל-מעשנה אשר לא תפריע לגינה המטופחת ולחצר בכלל.

שבבי עץ לעישון

שבבים איכותיים חשובים מאוד בייצור עשן כחול דליל, כיוון שאם השבבים אשר רכשתם למנגל מעשנה קצת פחות איכותיים הם יפיקו עשן לבן וסמיך, ולא יתנו אתהתוצאה הרצויה. את ההבדל בין עשן כחול דליל לבין עשן לבן סמיך נרגיש במבחן הטעם, ולכן חשוב לבחור בשבבים איכותיים שעשויים מ 100% עץ טבעי. שבבים אלה צריכים להיות נקיים לחלוטין מדבקים וכימיקלים ותוספות כאלה ואחרות אשר משפיעות על הבריאות ועל הטעם. שבבי העץ של טרייגר נמכרים תחת אישור הFDA והינם נקיים לחלוטין. זנים שונים של עצים יספקו ארומה אחרת, ולכל אחד מהם השפעה שונה על הטעם. בנוסף לכך, אפשר לערבב סוגים שונים של שבבי עץ לעישון וליצור תערובות שונות ומיוחדות שישפיעו על טעם הבשר והירקות. באתר של טרייגר תמצאו מגוון עצום של סוגי שבבים וזנים שונים של עצים, וכל זן מספק תוצאות אחרות. פיטמאסטר מקצוען יוכל לזהות את ההשפעה של כל זן על הטעם, להתאים את הזן המתאים למנה המתאימה ולהתנסות בתערובות שונים עבור מנות שונות. אך לא חייבים להגיע לרמה כזאת של מקצועיות כדי לקבל תוצאות מדהימות – כל השבבים מצויינים, וכולם מתאימים להכל. כדי שתוכלו לבחור את הזנים המתאימים ביותר עבורכם- נסו להבין אם אתם מעדיפים טעם עדין ופירותי כמו הפקאן, התפוח המייפל והדובדבן. רוב האנשים מתאהבים חזק בטעם הקלאסי – היקורי. או אולי דווקא תחפשו את הטעם החזק והמורגש של המיסקיט?

תבלינים לעל האש

בנוסף לשבבי עץ, דרך נוספת להוסיף טעם למאכלים שלכם הוא השימוש בתבלינים. לחברת טרייגר מגוון רחב של כל מיני סוגי תבלינים ותערובות לרשותכם. לתבלינים שלנו יש טעם חזק במיוחד כך שגם נגיעות קטנות משפיעות מאוד. עם התערובות הנכונות, התבלינים יעשירו את הבשר בטעם משובח ולא ישתלטו על טעם הנתח עצמו. הוספת התבלינים לאוכל לא רק משדרגת את המנה מבחינת הטעם, אלא משדרגת את הערך התזונתי. התבלינים של טרייגר מתאימים לכל מיני נתחי בשר וירקות, כגון- תבלינים ססקצ’ואן מושחר, תערובת תבלינים לדגים ועוף, תערובת תבלינים לצלעות בקר ואנטריקוט, תערובת תבלינים לירקות ובשר, תערובת תבלינים תפוח בדבש, תערובת הבית של טרייגר, תערובת תבלינים לעוף ותערובת תבלינים לבשר בקר.

לחברה שירות המדהים שמתאמץ לתת מענה לכל מה שצריך. לכל בעיה או שאלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או לבקר בחדר התצוגה שלנו בכתובת: יד חרוצים 6, נתניה.