מלך הבשר – ארוחה בשרית כיד המלך תמונה: pixabay

דמיינו שהבית שלכם הופך לחוויה של מסעדת גורמה, מבלי שבכלל הייתם צריכים לצאת מהבית. עם ניחוחות מפתים של בשרים צלויים, תוספות ועוד, ממלאים את האוויר. אם אתם עומדים בפני אירוע משמח, זו ההזדמנות שלכם לשדרג אותו עם שף ביתי שייקח את האירוע שלכם כמה צעדים קדימה עם חגיגה קולינרית אצלכם בבית, או בכל מקום שתבחרו

זה בדיוק מה שעושה מלך הבשר ואין לנו ספק, אם תזמינו אותו אליכם הביתה אתם עומדים להתמכר.

מלך הבשר אחראי על הצלחת האירוע שלכם

כשמחליטים לקחת את האירוע צעד אחד קדימה ולהזמין שף כמו מלך הבשר המשמעות היא הרבה יותר מסתם ארוחה. עומד להגיע אליכם אמן קולינרי של ממש, שתחת אחריותו להפוך את הארוחה למסעדה אמיתית שאינה נופלת ברמתה מהמסעדה שהייתם יוצאים אליה אילולא החלטתם להפתיע את האורחים;

ציוד מתקדם – אתם לא צריכים לדאוג לכלום! השף המקצועי מגיע עד אליכם עם כל הציוד הנדרש כדי להפוך את החצר והמטבח שלכם למסעדה יוקרתית. בין אם בחרתם בארוחת על האש או לשלב גם מעשנה, כל חלומותיכם עומדים להתגשם. והם טעימים במיוחד!
מרכיבים טריים – אי אפשר ליצור תפריט מושלם בלי מרכיבים איכותיים, נכון? אל דאגה, השף יביא איתו את כל המרכיבים הטריים המצוינים הנדרשים להכנת המטעמים.
התאמה אישית – לא כולם אוהבים את כל סוגי הבשרים, ומה לגבי צמחוניים וטבעוניים? למרבה המזל, ניתן לבנות כל תפריט בהתאמה אישית לאורחים והצרכים האישיים שלהם, וכמובן גם לטעמכם האישי.
אפרופו תפריט – לא מדובר כאן רק במנות הבשריות! למעשה, מלך הבשר ידאג לתפריט כולו! החל מהמנות הראשונות, מנות הביניים, התוספות, המנות העיקריות וכמובן הקינוחים. כל העבודה תתבצע תוך שהוא מוודא שהאירוע מתנהל באופן חלק, מהנה ומעל הכל, טעים.

לאילו אירועים כדאי להזמין שף פרטי?

התשובה היא, לכל אירוע! הרי אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהשמחה הישראלית ובעיקר כשיש בשר בסביבה, ברור לכולם שמדובר באירוע גדול, משמח ומלהיב! מסיבה זו, לאורך שנים ארוכות הקפידו הישראלים על יצירת תפריט מוקפד ומגוון, המורכב ממנות בשריות יוצאות מגדר הרגיל, המבוססות על נתחי בשר איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

כך, גם אם מדובר באירוע יום הולדת, גיבוש בעבודה, אפילו ארוחה זוגית רומנטית ומיוחדת; השף יגיע עד אליכם וישדרג את האירוע שלכם עם תפריט טעים המותאם בדיוק, אבל בדיוק לטעם שלכם.

ארוחה שהיא חוויה

בסופו של דבר ברור לכל שבימינו, ארוחה חייבת להפוך לחוויה. כאן, מלך הבשר נכנס לתמונה והוא מביא עמו כל מה שצריך כדי ליצור את החוויה המושלמת. אחד הטרנדים האהובים ביותר לאחרונה הוא שולחן השוק הכולל בתוכו בשרים, מטבלים, תוספות ועוד, הכל מאורגן למשעי על שולחן צבעוני ומזמין. נשמע לכם טוב? להזמנת שולחן שוק לחצו כאן ובואו לשדרג את האירוע!