החשיפה התקשורתית של התעשיות הביטחוניות הגיעה לשיא
שי גל, סמנכ״ל תקשורת ממשל וקשרי קהילה בתעשייה האווירית, תושב נתניה, הכפיל את שווי החשיפה התקשורתית של החברה הביטחונית המובילה בישראל
בצל מלחמת חרבות ברזל, נודע כי לצד ביקושי המכירות חסרי התקדים, גם החשיפה התקשורתית של התעשיות הביטחוניות הגיעה לשיא חדש. מנתוני התעשייה האווירית לסיכום שנת 2023, עולה כי החברה השוותה את שווי החשיפה התקשורתית שלה בחציון השני של השנה החולפת, לשווי החשיפה הכולל שלה בכל שנת 2022.
שווי החשיפה של תוכן מערכתי בחציון האמור, נסק ליותר מ-16 מיליון ש״ח (לחצי שנה בלבד), בעוד שווי החשיפה כולו אשתקד, נאמד בכ- 17 מיליון ש"ח, לשנה שלמה, לפי נתוני קבוצת יפעת.
מי שאחראי לנתונים המרשימים הוא שי גל, תושב נתניה, אשר מונה בשנה החולפת לסמנכ"ל תקשורת בחברה. בסוף יוני, זכה שי גל במכרז לתפקיד הסמנכ"ל, במסגרת ועדה בראשות המנכ"ל בועז לוי. בעברו, שימש גל ראש מטה של יו״ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, ועבד כדוברו ויועצו לענייני ממשלה בתפקידו כשר הכלכלה בימי מגפת הקורונה, וכראש תחום כנסת- ממשלה בפורום העצמאים.
גל הרחיב את ארגון התקשורת בתעשייה האווירית, ובין היתר מינה את אנה נמקוב, תושבת הרצליה לדוברת החברה, לאחר שכיהנה במספר תפקידים בכנסת ובממשלה, לאחריהם עברה לצרפת ושבה כעת ארצה.
עוד מינה גל את עו״ד שירה גפן, תושבת הרצליה, למנהלת קשרי הממשל. שירה אשר סיימה לאחרונה תקופת שירות מילואים בצו 8 בגדוד חי״ר 8119 בחטיבת ירושלים במרכז רצועת עזה, סיימה תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל אביב, במהלכו למדה באוניברסיטת UCLA, התמחתה במשרד מיתר עורכי דין ועבדה בכנסת מספר שנים, ואת רביד אזולאי- דוד, אשר שימשה בין היתר כמנהלת תקשורת במשרד הכלכלה ובעלת ניסיון רב בתחום הדוברות, לדוברת במחלקה.