אבי שמואלי ז"ל מאבן יהודה נהרג בתאונת אופנוע אבי שמואלי ז"ל

מתנדב מד"א חובש בכיר ונהג אמבולנס אבי שמואלי ז"ל נהרג בתאונת אופנוע "היה אדם ישר כסרגל, מקצועי ואמין שחנך וחינך דורות על גבי דורות של חובשים בארגון" 

חובש בכיר ונהג אמבולנס, מתנדב מד"א אבי שמואלי (72), נהרג בתאונת דרכים ביום שישי האחרון בכביש 4 סמוך למחלף בני דרור.
שמואלי ז"ל תושב אבן יהודה החל את דרכו בעולם הרפואה כששירת כחובש בחיל הים. בשנת 1999 סיים בהצלחה קורס חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א והחל את התנדבותו בארגון ובהמשך סיים בהצלחה גם קורס חובשים בכירים. שמואלי ז"ל שהיה מוותיקי המתנדבים במרחב שרון של מד"א הקפיד להתנדב לשתי משמרות בכל שבוע, גם בתקופת מגיפת הקורונה ובשנה האחרונה של מלחמת חרבות ברזל. בשנת 2011 נבחר למתנדב מצטיין ארצי על פעילות בארגון.

שמואלי ז"ל היה גימלאי חברת חשמל ששימש במשך שנים רבות כמנהל קווי מתח עליון ותרם מהידע והניסיון הטכני הרב שלו גם בתחנת מד"א בנתניה כשסייע לתקן ולפתור תקלות טכניות מורכבות.

שמואלי הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, נכדים ושתי אחיות ונטמן בבית העלמין במועצה מקומית אבן יהודה בה התגורר כשהוא מלווה בדרכו האחרונה ברבים מחבריו ובני משפחתו.

חברו הוותיק עודד גל, חובש בכיר ונהג אמבולנס מתנדב במד"א, ספד לו: "אבי הגיע למד"א כשנה לפני ומאז היינו חברים קרובים. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. הוא היה מגיע מדי שבוע למשמרות כנהג אמבולנס והיה אדם ישר כסרגל, מקצועי ואמין שחנך וחינך דורות על גבי דורות של חובשים בארגון. זו אבדה כואבת".

יוסי רכאח, מנהל מרחב שרון במד"א: "אבי ז"ל היה מתנדב מצטיין, מוכשר ומקצועי. הוא היה אהוב ומוכר ותמיד היה הראשון לעזור. במשך השנים טיפל אבי באלפי חולים, יולדות, פצועי תאונות ופצועים מפיגועים ורבים מהם חייבים לו את חייהם זה אסון גדול ואנו שולחים תנחומים גדולים למשפחה. יהי זכרו ברוך".