כמה טוב שיש מספיק מקום אחסון בבית תמונה: pexels 

אין דבר כזה שלא צריך עוד מקום אחסון בבית. משום מה, באורח די פלאי, לא משנה כמה אנחנו מנקים, מסדרים, מרעננים, מוציאים שקיות של אשפה ולצידן שקיות לתרומה, תמיד יש לנו עוד מלא חפצים שזקוקים לאחסון. בין אם זה במטבח ובין אם בחדרי השינה ואפילו במרפסת. בכתבה נדגיש את היתרונות של כל מקומות האחסון שמסייעים לנו בשמירה על הסדר והארגון

סדר וארגון בחדר השינה

אומנם בחדר השינה נמצא גם ארון הבגדים שאין צורך להסביר מדוע כל כך טוב שיש אותו, אך אם אתם רוצים להרוויח מקום נוסף בארון הבגדים שלכם, תוכלו לרכוש ארון נעליים שבו תאחסנו את כל זוגות הנעליים שלכם וכך תרוויחו עוד איזה שניים-שלושה מדפים בארון.

סדר וארגון בחדרי הילדים

חדרי ילדים אלו חדרים המועדים מלכתחילה לבלגן וברדק, משכך מוטב לאבזר אותם עם מקומות אחסון רבים ככל הניתן. דוגמה מצוינת לכך היא מיטת הילדים, הקפידו לרכוש מיטה בעלת מגירות או ארגז מצעים שניתן להניח בהם מצעים, משחקים של הילדים, ספרי לימוד, ציוד של בית הספר, תיקים, בגדים, נעליים או כל חפץ אחר שעולה על דעתכם ואתם מעוניינים לאחסן בארגז המצעים או המגירות. כמו כן, גם כוורת היא פתרון נהדר לחדר הילדים כיוון שמצד אחד היא מציעה את האפשרות לאחסן בתוכה שלל פריטים ומן הצד השני היא מאפשרת לשלוף אותם החוצה בקלות, דבר שהוא מאוד פרקטי כשיש ילדים קטנים.

סדר וארגון במטבח

המטבח נחשב בבתים רבים לב ליבו של הבית. המקום שבו כולם מתרכזים כדי לאכול, לבשל, לשוחח, לצחוק, לשתף בחוויות וגם ללמוד ולעבוד. במטבח יש תנועה רבה של אנשים, אשר ללא כל מקומות האחסון היה כנראה הופך ברגע לאזור מלחמה קשוח. כיום יש מגוון רחב כל כך של פתרונות אחסון הן במטבחים רחבי ידיים והן במטבחים קטנים ואף צרים. למשל, שימוש נכון של פינות המטבח יאפשר לכם התקנה של ארון ובו קרוסלה אשר יכולה לשמש אתכם לאחסון סירים, מחבתות, קערות וכלים נוספים. פתרון אחסון נוסף הוא התקנה של מגירות כפולות אשר יאפשרו לכם לאחסן שני סטים של סכו"ם במגירה אחת בלבד.

סדר וארגון בחלל הסלון

גם הסלון עמוס לא אחת בתנועת אנשים, בין אם מדובר בבני הבית עצמם ובים אם מדובר באורחים ובני משפחה השוהים בביתכם. מקום נהדר שבו ניתן לאחסן שלל חפצים הוא מזנון הטלוויזיה. תוכלו להניח בתוכו מפות, סוני פלייסטשיין, פלייסמנטים, נרות, כבלי חשמל ועוד מגוון מוצרים. מקום נוסף מצוין לאחסון חפצים הוא ויטרינה, יש ויטרינות שקופות המאפשרות לראות דרכן את כל תכולתן, שבהן אפשר להניח כוסות זכוכית לאלכוהול וגם בקבוקי אלכוהול שונים, או לחילופין חפצי נוי ודקורציה דוגמת סטים של פורצלן או חפצים העשויים מקריסטל. לעומתן יש ויטרינות שהן חצי אטומות וחצי שקופות ובהן ניתן לאחסן כוסות יין או חפצי נוי ובחלק המוסתר אפשר להניח כלים לפסח, ספרים שאתם אוהבים לקרוא בנחת בסלון, מחברות וכלי כתיבה ועוד.

סדר וארגון במרפסת, הגינה או החצר

גם בחללי החוץ ניתן ליהנות מאחסון נוח של ארון שירות פרקטי או אפילו מחסן מתכת המאפשר מקום רב יותר. שם תוכלו לאחסן את כלי הגינון שלכם והאדמה, כלי עבודה שונים ואת הציוד הנלווה אליהם, מנגל גז או פחמים, שקי פחמים, מטאטאים ומגבים, כיסויים לריהוט החוץ שלכם וכמובן צעצועים של הילדים כמו כדורים, בימבות, אופני רכיבה, קורקינטים, קסדות ועוד.