גיים און הפעלות לימי הולדת "גיים און" אטרקציה חדשה בתחום ההפעלות לימי הולדת גיים און הפעלות לימי הולדת

אחר המרדף הבלתי נגמר אחר הפקת אירוע ימי הולדת לילדים ההורים שביננו תמיד מחפשים את הריגוש הבא לילדים, אם כך הרשו לנו להציג לכם את האטרקציה החדשה שהגיעה לעיר היישר מארצות הברית בשם "GAME ON".

גיים און הינו מיזם של שני תושבי נתניה שחיפשו פתרון לחיפוש האין סופי אחר גימיק חדש להפעלות ימי הולדת, הרעיון הוביל לבניית קרון נגרר ענק המכיל את כל הציוד הנדרש למסיבת משחקי וידאו משותפת.

Game On הינו קרון נגרר ענק המכיל את כל הציוד הנדרש למסיבת משחקי וידאו משותפת לילדי האירוע, הקרון כולל 16 צגי ענק וקונסולות משחקי פלייסטיישן ו-XBOX עם מלאי עצום של המשחקים הכי חדישים (כן, יש גם פיפא וג'סט דאנס), משקפות מציאות מדומה, סרטי תלת מימד ואביזרים נוספים שיעשו את האירוע ללא פחות ממושלם.  צוות המפעילים מגיעים אליך לבית, לחצר או לגינה להפעלת עד 32 ילדים למספר שעות של מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

עיצוב וסטייל - "גיים און" אטרקציה חדשה בתחום ההפעלות לימי הולדת

הנתנייתים שעומדים מאחורי המיזם

עיצוב וסטייל - "גיים און" אטרקציה חדשה בתחום ההפעלות לימי הולדת
את המיזם הביאו לישראל 2 יזמים תושבי נתניה המתגוררים שכונת רמת פולג, שרון ארז ואורי אנגל, מביקורם בעבר בארצות הברית אצל חברים הם פגשו לראשונה בסוג ההפעלה וההנאה המרובה שמייצר קרון המשחקים בקרב הילדים.

אורי מספר: "ביקרתי אצל חברים שלבנם היתה מסיבת יום הולדת, כאטרקציה להפעלת הילדים הם הזמינו לו מה שמוכנה באנגלית GameTruck קרון משחקי וידאו נייד שמגיע לכל מקום ללא תלות בחשמל ומביא לילדים את הדברים שהם הכי אוהבים".

עיצוב וסטייל - "גיים און" אטרקציה חדשה בתחום ההפעלות לימי הולדת

 ולסיום קטע וידאו