Miss Middle East Beauty היופי של נתניה תופס חזק בסין Miss Middle East Beauty

ורד דנוס וילנה לויפר מרמת פולג, שתיהן בנות 40 פלוס, קרייריסטיות ובעלות משפחה, מייצגות בימים אלה את ישראל בתחרות 'מיסיס גלוב 2016' מלכת היופי לגילאי 25-45, הנערכת בסין. דנוס: "אם יש לך חלום, לעולם לא מאוחר להגשים אותו". עוצמה נשית

בימים אלה נערכת בצד השני של כדור הארץ תחרות יופי יוקריתית בהשתתפות שתי נציגות מנתניה. 

בבוקר יום רביעי האחרון נחתו בסין ורד דנוס וילנה לויפר מרמת פולג, כדי ליטול חלק בתחרות מיסיס גלוב 2016.

יצוין כי השתיים זכו בתארים בתחרות שנערכה לפני כחודשיים במלון דייויד טאוור בנתניה, מה שהקנה להן את הכרטיס לגמר הבינלאומי, בו ייטלו חלק נציגות מ-80 מדינות.

צדקה, תרבות ושוקולד

תחרות מיסיס גלוב חוגגת 20 שנה להיווסדה, וזו הפעם הראשונה בה משתתפות נציגות מישראל. בניגוד לתחרויות לנשים צעירות, הפרמטרים לזכייה אינם מתבססים רק על המראה החיצוני של המתמודדות, אלא גם על אורח חיים, המשפחה והיחס לפעילות התנדבותית.

מארגנת התחרות העולמית היא ד"ר טרייסי קמפבל העומדת בראש קרן 'WIN FOUNDATION' המסייעת לנשים הסובלות מאלימות במשפחה. זוכות התחרות צפויות להיות שליחות הקרן במדינותיהן על מנת לסייע לפעילותה.

במהלך 11 ימי התחרות, עד ערב הגמר שייערך ב-11/12, ייבחנו הבנות על כל צעד שיעשו על ידי צוות שופטים נרחב. המתמודדות ישתתפו בין היתר באירוע צדקה, ערבי תרבות ויחוו את חיי הלילה של סין. עוד יתקיים אירוע בו תישא כל מתמודדת נאום בן דקה, וכן 'ערב שוקולד' ססגוני, בו תלבשנה שמלות בצבעי שוקולד ועשר מתוכן יזכו בפרסים בקטגוריות שונות.

בגמר עצמו יוכרז תחילה על 30 האחרונות, שיצומצמו בהמשך ל-15 ועד הפינאלה הגדול בו יישארו 5 האחרונות – אז גם תוכתר המלכה וסגניותיה.

עיצוב וסטייל - היופי של נתניה תופס חזק בסין

בנות Miss Middle East Beauty עם הגיען ברביעי האחרון  

קונדיטוריה בסטייל

ורד דנוס, 41, נשואה ואם לארבע בנות היא קונדיטורית וסטייליסטית אישית, בעלת תואר בחינוך ובמדעי החברה.

"אני מרגישה כבוד גדול, קצת מבוכה והרבה התרגשות, במיוחד כשזו הפעם הראשונה שיש נציגות לישראל בתחרות המכובדת הזו", היא אומרת. "מבחינתי זה חלום שמתגשם, כי הייתי מהילדות שחלמו להיות מלכת יופי. בנוסף, אני מרגישה שאני מגשימה את החלום של סבי ז"ל, שתמיד ראה בי מלכת יופי והייתי קשורה אליו מאוד. לתחרות יש ערך מוסף דווקא בגלל שמדובר בנשים בשלות שעברו דבר או שניים בחייהן. לכולנו יש ילדים וערכים מעבר למראה החיצוני".

איך הגיבה המשפחה הקרובה?

"הבנות שלי לא לקחו את זה בהתחלה ברצינות, וגם אני לא ידעתי למה לצפות, אבל מרגע שזכיתי בכתר בארץ הן בהתרגשות שיא. הבת הגדולה שלי, כמעט בת 17, מפגרנת בענק ואמרה לי לנסוע בגאווה ובגישה של ווינרית, ואפילו כתבה לי מכתב מרגש לטיסה. בעלי מצטרף אלי בתחילת השבוע הבא, הוא מפרגן מאוד והיה זה שרשם אותי לתחרות ולחץ עלי להשתתף".

מה המסר שחשוב לך להעביר?

"אנחנו נשים חזקות ועצמאיות, שמסוגלות לנהל משפחה וקריירה אבל גם לא מוותרות על עצמנו. אם יש לך חלום, לעולם לא מאוחר להגשים אותו".

עיצוב וסטייל - היופי של נתניה תופס חזק בסין

נחתו בסין. ורד דנוס (משמאל) וילנה לויפר  

מודל לחיקוי

ילנה לויפר, 41, נשואה ואם לשלוש בנות, עוסקת ברפואה משלימה בקליניקה בביתה שברמת פולג. "כיף לספר לאנשים שלא מכירים את ישראל כמה יפה, חזקה ומפותחת המדינה שלנו, ושכדאי מאוד לבקר בה גם מבחינה היסטורית", היא מספרת על חוויית הביכורים בסין. "כרגע אני מרגישה בשיא היופי שלי ואף פעם לא הרגשתי כל כך יפה ובכושר כמו עכשיו. גם ניסיון החיים שלי מאפשר לי להתמודד בצורה טובה יותר במצבי לחץ מבנות בגיל 18-19. הבנות שלי גאות בי מאוד ועזרו לי לבחור שמלות, להתאפר ולהסתרק. הן אפילו מחקות אותי".

עיצוב וסטייל - היופי של נתניה תופס חזק בסין

מה המסר שחשוב לך להעביר?

"אם לאשה יש את הרצון אין שום דבר שיעצור אותה, ואם יש לה חלום כל המכשולים נעלמים בדרך. זו החוויה של החיים שלי, ואני אתאמץ כדי להצליח גם אם בהתחלה זה נראה בלתי אפשרי".

אגב, לכל המצקצקות בעלות המוטו 'אשה לאשה זאב', נספר כי במהלך ההכנות לתחרות נוצרו קשרי חברות אמיצים בין שתי נציגות נתניה, והן אף חולקות חדר משותף בסין. "עזרנו אחת לשנייה המון ונמשיך לעשות זאת גם במהלך התחרות", הן מבטיחות. "אנחנו מאוד מפרגנות אחת לשנייה וברור שכל אחת רוצה לזכות בתואר, אבל תמיד נישאר חברות".