קייטנת גל - ים בי"ס לגלישה "גל ים" מציג: קייטנת גלישה לכל גיל כל החופש קייטנת גל - ים

מגוון פעילויות הגלישה שמציג המוסד הוותיק "גל ים" בחוף פולג מושך אליו בני נוער הרבה מעבר לגבולות נתניה. ילדים שהחלו ללמוד גלישה הפכו עם השנים לעוזרי מדריך ואפילו מדריכי גלישה, והתגובות של ההורים מפרגנות. הקייטנות יתקיימו במהלך כל החופש, אפשרות להסעות. הבעלים, רן רז: "אני עדיין מתרגש לראות ילדים שעומדים על הגלשן והים והגלישה הפכו לחלק מהחיים שלהם. זה מבחינתי הסיפור"

קייטנת גל ים

ביום ראשון הקרוב ייצא לדרך מחזור נוסף של קייטנת הגלישה ב"גל ים" – בית הספר לגלישה בחוף פולג שכבר מזמן הפך לשם דבר בנתניה. כאלף ילדים, מבוגרי כתה א' ועד גילאי 17, מגיעים לכאן מדי קיץ לחיבור מהנה ובלתי אמצעי לים. "גל ים", הפעיל במשך כל השנה, מקיים קייטנות במשך כל חודשי הקיץ – יולי-אוגוסט, וכאמור גם בשבוע האחרון של יוני – קייטנה המיועדת לבוגרי חטיבה ותיכון. חשוב לציין כי המינוח "קייטנה" עלול להתפרש אצל נערים ובוגרים כפעילות המיועדת לילדים קטנים, אך עבורם מדובר במחנה גלישה לכל דבר ועניין. בנוסף, בעוד קייטנות אחרות מעניקות פתרון לבקרים בלבד, כאן תמצאו גם פעילות בין השעות 15:00-19:00 עבור אלה המאמינים ביקיצה טבעית ומתעוררים מאוחר בימי החופש הגדול. בבוקר, אגב, השעות הן 8:30-13:30. בעיה נוספת המוכרת להורים רבים נוגעת לעניין ההסעות. ב"גל ים" נותנים מענה גם לסוגיה הזו עם הסעות הלוך-חזור מהערים הגדולת רעננה, כפר סבא והוד השרון, עבור במושבים בסביבה, בכלל זה ינוב ובת חפר, ועד כפר יונה.

עיצוב וסטייל - בי"ס לגלישה "גל ים" מציג: קייטנת גלישה לכל גיל כל החופש

קייטנת גל - ים

הפעילות מתבצעת הן בחוף, בכלל זה כושר ותרגילי שיווי משקל, והן במים – קבלת הבסיס הרחב, תרגול עם המדריכים והכלים הדרושים לגולש. הרוב בוחרים בקייטנה/מחנה בן עשרה ימים וכן קיימות אפשרויות נוספות של חמישה ימים, 15 יום ואף יותר. בעקבות הקייטנות, חלק גדול מהילדים נסחף באהבה לענף וממשיך בחוגי גלישה, טיולי גלישה בחו"ל ובגיל 16 חלקם אף מצטרף לסגל ההדרכה בגל-ים. יש לציין כי על פי הנחיות משרד החינוך מתקיים יחס של 1:7 – מדריך לכל שבעה גולשים. בבית הספר מתגאים גם במדריכים המנוסים המלווים אותם לאורך הדרך. התגובות המפרגנות של ההורים לא מותירות מקום לספק ונעות מ"תודה על הקייטנה המדהימה, הילדים נהנים אפילו יותר משנה שעברה", המשך ב"תודה על זמן האיכות, ההדרכה והמעטפת המקצועית" ועד "נפעמים בכל פעם מחדש מהמקצועיות, הדייקנות, הארגון והגישה המקסימה של המדריכים לילדים". מלבד הקייטנות, בין שלל הפעילויות המגוונות שמעניק בית הספר ישנם חוגי גלישה לילדים וגם למבוגרים מגיל 20 ועד 65, קורסים ללימוד גלישת גלים, חתירה על גלשן סאפ – הן לימוד והן קבוצת חתירה קבועה של 100 מנויים, טיולי גלישה לחו"ל – בין השאר לסרי לנקה, פורטוגל ויוון, וכן מכירה והשכרת ציוד. כמו כן מתקיימות פעילויות גלישה ייחודיות עם נוער במצוקה ועבור בתי ספר.

עיצוב וסטייל - בי"ס לגלישה "גל ים" מציג: קייטנת גלישה לכל גיל כל החופש

קייטנת גל ים

הבעלים רן רז הקים את "גל ים", בית הספר הראשון לגלישה בנתניה, לפני 13 שנה ומאז הוא מטפח אותו ללא הפסקה ונמצא בחוף במרבית שעות היממה. "הרעיון נולד בטיול שעשינו באוסטרליה לפני 15 שנה", מספר רז איך הכל התחיל. "יצא לי לעזור למישהו שהכרתי במועדון גלישה בחוף מצפון לסידני. יצאתי מהמים וידעתי שזה מה שאני הולך לעשות". בזמן המועט שאינו בים מתגורר רז בקריית נורדאו. אב לשתי בנות, לבכורה בת ה-17 וחצי קרא באופן לא מפתיע ים, אחות לשי שאוטוטו תחגוג 13. "עברו אצלי מעל 15 אלף בני נוער במסגרות כאלה ואחרות במשך השנים ואני עדיין מתרגש לראות ילדים שעומדים על הגלשן והים והגלישה הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלהם. זה מבחינתי הסיפור", הוא מסכם.

 

לפרטים נוספים:קייטנת גלישה גל-ים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הכתבה היא כתבה שיווקית