פרויקט התחדשות עירונית נוסף בנתניה הדמיה

חברת אזורים זכתה במכרז הדיירים במתחם נחום-יחזקאל בשכונת דורה בנתניה 

המתחם ממוקם ברחובות נחום 8-12, יחזקאל 22-28, ירמיהו 11-15 בשכונת דורה בנתניה. במסגרת ההתחדשות העירונית, חברת אזורים שנמצאת בשליטת הרשי פרידמן, תהרוס במתחם 123 יח"ד על פני 6 בנייני רכבת, ויבנו כ-450 יח"ד חדשות על פני 5 בניינים, בני 10-35 קומות.
הפרויקט יבנה בבנייה מגדלית לאורך רחוב יחזקאל, לצד בנייה מרקמית לאורך רחוב ירמיהו, תוך דגש על פיתוח מרחב ציבורי איכותי לטובת כלל התושבים, כדוגמת מבני ציבור ושטחים ירוקים פתוחים.
המתחם נמצא במרחק קילומטרים בודדים מחוף ארגמן, ביה"ס אילן רמון, מתחם פולג, גן המסילות ופארק השלולית. כמו כן המתחם נמצא בסמוך למתחם הלסינקי, בו פועלת אזורים בשנה האחרונה, כאשר בימים הקרובים עתידה להגיע לחתימת הרוב הדרוש להריסת 230 יח"ד, ובניית 805 יח"ד חדשות.

את חברת אזורים מייצג בפרויקט עו"ד ישי איציקוביץ ממשרד עורכי הדין אגמון עם טולצ׳ינסקי, ואת הדיירים מייצג עו"ד ד"ר אריאל פלביאן , ממשרד עו"ד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.
לחברת אזורים יש כיום בנתניה 13 פרויקטים בשלבי ביצוע ותכנון שונים, שני פרויקטים מתוכם בשלבי ביצוע ושבעה פרויקטים מתוכם בשלבי תכנון, כאשר שניים מבניהם עם תב"עות מאושרת.

מבין פרויקטי ההתחדשות העירונית של החברה בעיר ניתן למנות את פרויקט N ויצמן, ופרויקט N סוקולוב. מבין הפרויקטים שנמצאים בשלבי תכנון מתקדמים ניתן למצוא את פרויקט רמת הרצל 

בנוסף אזורים נמצאת בביצוע ובשיווק מתקדם של פרויקט חופים East במסגרתו אזורים בונה כ-202 יח"ד ופרויקט חופים West במסגרתו אזורים בונה כ- 115 יח"ד.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "בשיתוף פעולה פורה עם תושבי נתניה ועם העירייה, חברת אזורים מובילה את מהפכת ההתחדשות העירונית בעיר.
עם מעל 4,500 יחידות דיור חדשות ב-13 פרוייקטים שונים, תשתיות מתקדמות ומרחבים ציבוריים ירוקים, אנו משדרגים את פני העיר, משפרים את איכות החיים של התושבים ומגבירים את האטרקטיביות והביקוש למגורים בעיר. אנו מאמינים במיקום העיר נתניה, בפוטנציאל הגלום בה ובעבודה המשותפת עם העירייה ומשקיעים משאבים רבים בפיתוחה."