פרויקט פינוי בינוי חדש במרכז נתניה הדמיה | 3division

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי במרכז נתניה ובו 94 דירות חדשות במגדל בן 29 קומות ליד הים

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פרויקט פינוי בינוי UP TOWN – מעורב שימושים במתחם הרחובות אוסישקין רמז ותפארת בנים, במרכז העיר נתניה.  החברה השיגה את הסכמת 80% מבעלי הדירות וקיבלה החלטת ועדה חיובית לפרויקט וכן קיבלה אישור לפרויקט מהוועדה המקומית נתניה, שהחליטה להפקיד את התוכנית להתנגדויות. 

מהוועדה המקומית נתניה נמסר כי התכנון מאפשר ניצול מיטבי של הקרקע, באופן המייצר בניין עם שימושים שונים של מגורים, תעסוקה ומסחר, הפרשת קרקע לצורכי ציבור וקביעת זיקות הנאה בחזיתות.

הפרויקט כולל מגדל בן 29 קומות ובו 94 דירות חדשות ב-23 קומות מגורים, שייבנו במקום 34 דירות קיימות במבני מגורים ישנים שייהרסו ויפונו. בנוסף ייבנו כ-750 מ"ר של שטחי מסחר בקומת הקרקע עם חזיתות מסחריות, ומעליה כ-4,500 מ"ר לשטחי תעסוקה בארבע קומות משרדים וכן 900 מ"ר בקומה לשטחים ציבוריים.
שטח התוכנית הכולל הינו 2.458 דונם.
על התכנון אחראי האדריכל המוביל אילן פיבקו.
איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שבחרו בנו פה אחד לביצוע הפרויקט. למעלה מ-80% מבעלי הדירות כבר חתמו על הסכמי פינוי בינוי ואנו פועלים להחתמת שאר הדיירים בימים אלה. הפרויקט יכלול מגדל מעורב שימושים עם תועלות רבות לדייריו ולציבור, והוא מצטרף לפעילות ענפה של קבוצת איציק תשובה בעיר נתניה".