פרויקט פינוי בינוי נוסף בנתניה יוצא לדרך הדמיה באדיבות ענב נדל"ן

הוועדה המקומית בנתניה אישרה להפקדה תכנית פינוי בינוי לבניית 1,100 דירות חדשות בשכונת דורה

פרויקט ההתחדשות העירונית ענק במתחם נחום בנתניה מתקדם שלב עם הפקדת התוכנית לקראת אישורה. הפרויקט יכלול הקמת 9 בניינים חדשים הכוללים כ- 1,100 דירות חדשות שבמרכזם פארק ירוק לרווחת הדיירים
חברת ענב, היוזמת פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, מוציאה לדרך בימים אלו את פרויקט הפינוי הבינוי במתחם נחום שבנתניה לאחר קבלת אישור הוועדה המקומית בנתניה . הפרויקט יזכה להשקעה חסרת תקדים המוערכת במאות מיליוני שקלים, ועתיד להפוך את השכונה לאחת היוקרתיות באזור, כזו שתושביה יזכו להנות מחוויית מגורים איכותית מוקפדת ויוקרתית.

מתחם נחום ממוקם במרכז שכונת דורה וצמוד למתנ"ס וליציאה לכביש 2, וכולל 10 בנייני רכבת בין הרחובות נחום ויחזקאל. במסגרת התוכנית יהרסו כ-270 דירות, ויוקמו 9 מבנים חדשים שיחולקו ל-10, 29 ו-40 קומות, ויכללו בסה"כ כ-1,100 יחידות דיור חדשות. הדיירים הוותיקים שיכנסו לדירות החדשות יקבלו תוספת של 12 מ"ר לשטח הדירה, מרפסת, מחסן, חניה וכן קרן תחזוקה.

בנוסף, מודיעה חברת ענב על התקדמות משמעותית נוספת בפרויקט שכן החברה השיגה הסכמה של למעלה מ-80% מבעלי הדירות בפרויקט. מדובר בבשורה של ממש אשר תאפשר לקדם את הפרויקט בקצב מהיר לקראת תחילת ביצועו. את הדיירים מלווים עו"ד אורן אהרוני ממשרד אהוד פורת ושות' ועו"ד אבי ביטאו ממשרד מרשה את ביטאו.
הפרויקט, שתוכנן ע"י משרד האדריכלים "רוזנפלד אהרנס אדריכלים" יכלול תמהיל דירות של 3, 4 ו-5 חדרים לצד דירות גדולות יותר כגון דירות מיני פנטהאוז ודירות פנטהאוז. במתחם יועדו שטחים משמעותיים למבני ציבור וגני ילדים, וכן שטח ציבורי פתוח ורחב ידיים במרכז המתחם לרווחת הדיירים, כמו גם מועדון דיירים, חדרי כושר ועוד.

אפי כץ, מנכ"ל ובעלים של חברת ענב: "אנו שמחים ומברכים על הפקדת התוכנית, ובעיקר מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו, המתבטא בלמעלה מ-80% חתימות על הסכמי פינוי בינוי. אנחנו פועלים יחד עם בעלי הדירות ונציגות הדיירים במתחם, וכן בתיאום מלא עם עיריית נתניה בכדי להביא להצלחת הפרויקט באופן הטוב ביותר כפי שעשינו מתחילת הדרך. אנו נמשיך להשקיע בקידום הפרויקט, כשפנינו קדימה לעבר קבלת היתרי בנייה. אין לי ספק שהעבודה הקשה תשתלם ובעלי הדירות במתחם, כמו גם הדיירים החדשים שיבואו להתגורר בו, יזכו לחוויית מגורים חדשנית, מתקדמת ואיכותית.''