חברת ישראל אירופה תוביל פרויקט התחדשות עירונית בנתניה הדמיה | יח"צ

פרויקט התחדשות עירונית נרחב במרכז העיר נתניה בהשקעה של כ-470 מיליון שקלים

חברת ישראל אירופה, בבעלות אלעד אפרגן וחברת דוניץ-אלעד, מדווחת כי לאחר זכייה במכרז דיירים תקדם פרויקט התחדשות עירונית גדול ומשמעותי בלב העיר נתניה, ברחוב שדרות בנימין 66-74. הפרויקט כולל הריסת 84 יח"ד המצויות בארבעה בניינים קיימים לצד מגרש ריק. בפרויקט החדש יקימו שני מגדלים בני 28 קומות ושני בניינים בני 10 קומות, בהם סה"כ 300 יח"ד, שטח מסחרי ושטחי ציבור. בפרויקט החדש ייבנו דירות בתמהיל מגוון, בנות 3-5 חדרים ודירות פנטהאוז מרווחות. היקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על כ-650 מיליון ₪ ומחירי הדירות צפויים להתחיל ב-1.9 מיליון ₪ לדירות בנות 3 חדרים.

בעלי הדירות הקיימות יזכו לתוספת של 12 מ"ר לשטח הדירה ו-12 מ"ר מרפסת שמש, חניה ומחסן, כאשר התכנון הסופי יאושר מול המנהלת להתחדשות עירונית ומהנדס העיר. התכנית תקודם במסגרת פינוי-בינוי, בסמכות הועדה מקומית שכן, נתניה הינה ועדה עצמאית מיוחדת לעניין התחדשות עירונית.

את המכרז המורכב ליוו 4 משרדי עורכי דין מטעם הבעלים: דן הלפרט, עידן זילברבוך, רויטל סולובי ואיה חכמון. את ישראל אירופה מייצגת בעסקה עו"ד עדי טל.

אלעד אפרגן, מנכ"ל ובעלים ישראל אירופה מסר: "אנו מודים על האמון שהביעו בנו בעלי הדירות ורואים בכך תחילתו של מסע מופלא לעבר שדרוג רמת חייהם של המתגוררים במתחם, תוך תכנון מוטה עירוב שימושים אשר ישדרג את מרכז העיר כולה. אנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת להתחדשות עירונית בנתניה ועם מהנדס העיר על מנת לקדם את התכנית בצורה המהירה והטובה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר".

עו״ד דן הלפרט הוסיף: ״פעלנו יחד עם עורכי הדין הנוספים לחבר בין הבניינים ליצירת מתחם פינוי בינוי אטרקטיבי וניהלנו מכרז יזמים איכותי ושקוף שבאמצעותו השגנו ללקוחות שלנו את העסקה הטובה ביותר, התמורות המקסימאליות והערבויות החזקות ביותר. אני שמח על הבחירה בישראל אירופה שהציגו את ההצעה הטובה ביותר״.