פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת ת"א העניקה מלגות לחיילים בודדים ועולים חדשים מנתניה אוניברסיטת תל אביב

באירוע חגיגי העניקה אוניברסיטת תל אביב מלגות סיוע כלכלי לשבעה סטודנטים לתואר ראשון, בהם חיילים בודדים ועולים חדשים, תושבי העיר נתניה

חיים טייב, פרופ' אריאל פורת נשיא אוניברסיטת ת''א והסטודנטים

המלגות ע"ש חיים טייב ניתנות לסטודנטים למשך שלוש שנים, בהתאם לקריטריונים של מצב סוציואקונומי, הישגים לימודיים, ביצוע שירות צבאי ועוד. 

הטקס התקיים בהשתתפותם של נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת, איש העסקים והפילנתרופ חיים טייב מייסד קרן מנומדין ודקאנית הסטודנטים פרופ' דורית נוימן.
חיים טייב הקדיש ביחד עם ששת אחיו את המלגות לזכר הוריהם ג'נט ואליהו ז"ל שבחייהם פעלו רבות לקדם ערכים של נתינה, סיוע לאחר, השכלה ואחדות המשפחה.

אחת הסטודנטיות, עולה חדשה מאוקראינה, יוצאת יחידת הטכנולוגית של חיל המודיעין ובמקביל לתואר מתנדבת בכלביה, זכתה במלגה וסיפרה בהתרגשות: " אני מתרגשת מאוד מכך שנבחרתי לקבל את המלגה. אני מודה מאוד על התרומה המכובדת שתסייע לי לממן את לימודיי. שני הוריי פנסיונרים והיה לי קשה מאוד לשאת בעלויות, כעת בזכות המלגה אני אצליח להגשים את החלום ולהשקיע את כל כולי ללימודים בדרך לתואר הנכסף".

נשיא ומייסד קרן מנומדין חיים טייב מספר: "אמא שלי חינכה אותנו שהשכלה, לימודים והצטיינות הם מעל הכל. בגלל ערכים אלו, התרגשנו שבעתיים להעניק לזכרה מלגות לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. כולי תקווה שבזכות המלגה הסטודנטים יוכלו להשקיע בלימודים, לסיים אותם בהצטיינות ולהפוך לחלק משמעותי במשק הישראלי".

פרופ' דורית נוימן, דקאנית הסטודנטים סיכמה ובירכה: " כדיקנית הסטודנטים אני שמחה ונרגשת ומביעה הערכה עמוקה מאוניברסיטת תל-אביב אל בנותיה ובניה היקרות והיקרים של ג'נט טייב ז"ל ואל חבורת הזוכים במלגות. אנחנו באוניברסיטה נעשה את המירב, למקסם את התרומה בהדרכה, חינוך השכלה ומתן כלים לזוכים במלגות. אני כולי תקוה שהזוכים ייזכו ליישם ולהשתמש במילגה כמקור להעצמה מקצועית ואישית ובכך יאפשרו גם לאוניברסיטה לקיים את החזון של השכלה, ידע וסובלנות אנושית לכול".