פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מרגריטה סביסטנוב ורון לרנר פטיאן שתי תלמידות עגנון זכו בפרס הראשון בתחרות לבניית אתרים מרגריטה סביסטנוב ורון לרנר פטיאן

בית ספר ש"י עגנון שוב זכה בתחרות, שתי תלמידות זכו במקום הראשון בתחרות ארצית להקמת אתרי אינטרנט המוקדשים לנשים מדעניות.  

מרגריטה סביסטנוב ורון לרנר פטיאן, תלמידות בית הספר ש"י עגנון משתתפות באחת התוכניות החינוכיות היוקרתיות המופעלות במערכת החינוך בנתניה, להעצמת לימודי המתמטיקה והמדעים בקרב בנות.

"מטרת התוכנית להעצים בנות, לתת להן מוטיבציה ללמוד מדעים" אמר מנחם פנטלקה מנכ"ל בי"ס ש"י עגנון
השבוע זכו מרגריטה סביסטנוב ורון לרנר פטיאן בתחרות בעקבות אתר שהקימו אתר לכבודה של המדענית ברברה מקלינטוק שחקרה את גנטיקת התירס וזכו במקום הראשון, תוך שהן מקבלות ציון לשבח על כך שהן בנו אתר המתכתב עם אוכלוסיית היעד – תלמידי התיכוניים.
תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית – נערות להייטק", פותחה ומופעלת על ידי אליאנס – כל ישראל חברים, ביוזמת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, במטרה להעניק לתלמידות בתי הספר התיכוניים כלים לפריצת מחסומים חברתיים, מיצוי הפוטנציאל, הצטיינות והובלה.

"אין זו הפעם הראשונה שבנות מעגנון הפועלות תחת המטריה של סודקות, זוכות השנה בפרס יוקרתי. רק לאחרונה זכו בנות מגמת הרובוטיקה במקום ראשון בתכנות רובוטים בתחרות FLL וזכו עקב כך בתעודת הוקרה מטעם ראש העיר." הוסיפה סמדר דביר, מנהלת חטיבת הביניים בעגנון.

לדברי גילת סיימון, מנהל אגף היסודיים: "כ-200 נערות בכיתות ח'- ט' בעיר משתתפות בתכנית סודקות את תקרת הזכוכית זו השנה השנייה. איכות התכנית נמדדת הן בהישגים המרשימים של הנערות ובפרסים הרבים להם אנו עדים והן בממדים כמו האחוזים הגבוהים של נערות המתמידות בתכנית (כ-90%); עלייה משמעותית ורציפה בהישגים הלימודיים שלהן; ומידת שביעות הרצון הגבוהה מאד של הנערות ושל המורים מהתכנית; אני מקווה מאד כי נצליח להרחיב את התכנית בשנים הבאות ומברכת על העבודה המצויינת עם כי"ח ועם מנהלות התכנית."