פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חברי המשלחת האולימפית במדעי המחשב הישג לנבחרות ישראל באולימפיאדה למדעים: 14 מדליות בינלאומיות חברי המשלחת האולימפית במדעי המחשב

תומר ארד מפרדסייה, הלומד בקריית חינוך בן גוריון רופין בעמק חפר הוא שזכה במדליית הכסף. תומר אדר: "אני מאד מתרגש זה חלום חיים שהתגשם!" 

תומר אדר, הוא בעל תסמונת אספרגר. סיים את לימודיו בתיכון  ומתנדב כעת לשירות משמעותי בצבא.

חברי המשלחת האולימפית במדעי המחשב 

החל את דרכו כתלמיד בכיתת תקשורת לחינוך מיוחד בבית הספר ובהמשך השתלב בכתה רגילה. אביו, שמוליק, שליווה אותו לתחרות אמר: "זה מסר לכל ההורים, לא לפחד מסטיגמות ולא להתבייש. תומר היה שנתיים בכתת תקשורת ושם, בכתה שהיתה חממה, הוא קיבל כלים להשתלב בהמשך בכתה רגילה. תומר הפך את המגבלה ליתרון, התמודד עם התלמידים החכמים בעולם והצליח".

בתחרות שהסתיימה בעיר קאזאן שברוסיה, זכתה נבחרת ישראל במדעי המחשב בשתי מדליות: מדליית כסף ומדליית ארד. 

האולימפיאדה הבינלאומית במדעי המחשב כללה 81 מדינות, ובסיומה דורגה ישראל במקום ה- 28 (אין דירוג רשמי). במקום הראשון זכתה נבחרת סין, ואחריה רוסיה (מקום שני), ארה"ב (מקום שלישי).

ד"ר בני פישר, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך אמר: "ההישג של תומר מעיד בראש ובראשונה על יכולות אישיות ועל התמדה ונחישות מעוררות השראה. יחד עם זאת, הוא מלמד גם כיצד מעטפת לימודית אשית בכתה מתאימה בראשית הדרך, יכולה לחולל שינוי גדול ולהעניק לתלמיד נקודת זינוק להתפתחות אישית והצלחה בהמשך הדרך".

אריה ברנע, המנהל הנכנס של קרית חינוך בן גוריון בירך את תומר ואמר: "אנו גאים בתומר כי הוא עומד בחזית הטכנולוגית והמדעית כנציג המדינה וגם בגלל הדרך האישית שהוא עבר המהווה מקור לתקווה לתלמידים אחרים".