פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הרופאים הסיניים הגיעו לסמינר בבי"ח לניאדו הרופאים הסיניים הגיעו לסמינר בבי"ח לניאדו הרופאים הסיניים הגיעו לסמינר בבי"ח לניאדו

משלחת של ארבעה רופאים בכירים הגיעה לסמינר יחודי בבית החולים לניאדו, בנושא טיפול אינטגרטיבי ברצפת האגן

הרופאים הסיניים הגיעו לסמינר בבי"ח לניאדו

תחום רצפת האגן הינו תחום הדורש שיתוף פעולה בין רופאים מתחומי הגסטרו-אנטרולוגיה, גניקולוגיה, כירורגיה וכן ליווי ויעוץ פיזיותרפי ספציפי. 

ד"ר מרק בארגבל, העומד בראש היחידה לרצפת האגן בלניאדו נמצא בקשר עם בית החולים בסין ומלווה את הקמת המרכז הראשון לרצפת האגן בסין, במסגרת בית החולים Northern Jiangsu People's  המשרת כ-8 מליון תושבי המחוז.

מערכת הבריאות בסין מטפלת כיום בבעיות ברצפת האגן, במודל עבודה כירורגי/גניקולוגי/גסטרו-אנטרולוגי – אך אין  בסין נסיון בטיפול אינטגרטיבי, טיפול שמשפיע השפעה דרמטית על אפקטיביות הטיפול בהווה וכן על השלכותיו בעתיד.

בטקס הפתיחה של הסמינר אמר ראש המשלחת מסין, Dr. Zhang Jinglang כי "אנו מגיעים לפה כדי לראות איך עובדת בשטח צורת הטיפול האינטגרטיבי ברצפת האגן, נצטרף לד"ר בארגבל לעבודה במרפאה ובמחלקות על מנת ללמוד משיתוף הפעולה, המלצות הטיפול וקבלת ההחלטות שמתבצעת".

את פני הרופאים מסין קיבלו מנכ"ל לניאדו מר נדב חן, המנהל הרפואי ד"ר צבי שמעוני, ד"ר מרק בארגבל – מנהל היחידה לרצפת האגן ובכירי האגף הכירורגי והגניקולוגי בלניאדו.

ד"ר מרק בארגבל ציין בפני הנוכחים כי "פתיחת מרכז לטיפול אינטגרטיבי ברצפת האגן בסין הינה משימה חשובה שתביא הקלה ומרפא למליוני אזרחי ואזרחיות המדינה, אני מעריך מאד את הגעת המשלחת מתוך רצון אמיתי ללמוד ולהכיר צורת טיפול חדשה".

מר נדב חן ציין "אנו עוסקים בשיתופי פעולה בינלאומיים, לפני כשנה חתמנו על ברית בתי חולים תאומים עם בית חולים בבולטימור ואנו שמחים לקיים קשר גם עם מערכת הבריאות בסין. נמשיך לפתח קשרי עבודה דומים על מנת להעשיר את הידע הקיים אצלנו ולשתף מרכזים רפואיים אחרים בידע והנסיון של צוות לניאדו".