פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: תיעוד מבצעי מד"א  פעילות לזיכרה של לוחמת מג״ב שיראל אבוקרט ז״ל צילום: תיעוד מבצעי מד"א 

מתנדבי מד״א בפעילות הומניטרית לזיכרה של לוחמת מג״ב שיראל אבוקרט ז״ל שנרצחה בפיגוע בחודש מרץ האחרון

פעילות לזכרה של שיראל אבוקראט ז"ל | צילום: מד"א 

בסוף השבוע האחרון, הגיעו מתנדבי מד"א מתחנת נתניה לבית החולים לניאדו בעיר על מנת לשמח את המאושפזים. את הפעילות שהוקדשה לזכרה של לוחמת מג"ב שיראל אבוקרט ז"ל, שנרצחה בפיגוע ירי בחדרה בחודש מרץ האחרון, יזם אדיר גבלן, מתנדב מד"א שלמד עם שיראל ז"ל בתיכון יחד עם גיא נס, שמתנדב גם הוא בתחנת מד"א נתניה. המתנדבים הגיעו לבית החולים, שימחו את המאושפזים וחילקו להם מארזי מתנות וממתקים. הפעילות המיוחדת התקיימה בשיתוף משפחתה של שיראל ז"ל, כשלצד המתנדבים הגיעה גם אימה דבורה וחבריה.
 
מתנדב מד"א אדיר גבלן שיזם את החלוקה לזכרה של שיראל ז"ל סיפר: "שיראל ז"ל הייתה אדם של מעשים טובים, שנעשו תמיד בחיוך מתוך רצון לתת לאחר. כשחשבתי איזו פעילות אפשר לעשות לזיכרה היה לי ברור שהדבר הנכון להמשיך את דרכה שהייתה שמחה ונתינה הוא במעשה טוב שיעלה חיוך על פני אנשים. חברי לתחנה נרתמו במהירות על מנת לשמח את המאושפזים בבית החולים. לראות את השמחה והחיוך שלהם – הזכיר לי בדיוק למה בחרנו לעשות את זה מלכתחילה."
 
דבורה, אמא של שיראל ז"ל שליוותה את מתנדבי מד"א סיכמה: "פגשתי אנשים מדהימים, התרגשתי מאוד ואין לי מילים להודות לכולם על ההתגייסות. למרות הקושי, בכל פעם שמבקשים להנציח את שיראל, אנחנו מגיעים ומתרגשים והיא נותנת לנו את הכוחות להמשיך. הפעילות החשובה הזאת לזיכרה עוזרת לזכור אותה תמיד".