פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: עיריית נתניה משפחות מנתניה יקבלו הדרכה להפרדת הפסולת תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה ותאגיד "תמיר" יקיימו החל מתחילת שנת 2019 מפגשי הסברה בלמעלה מ-6,000 משקי בית בעיר אודות מהפכת המחזור ההולכת ומתרחבת

תמונה: עיריית נתניה

 

בתחילת שנת 2019 תקיים עיריית נתניה הסברה בכ-6,000 משקי בית בנתניה, במסגרתו יקבלו המשפחות הסבר קצר ובסיום יוענק להם תיק רב פעמי ועלון הסברה.

מעל ל-60% מנפח הפסולת הביתית הינה אריזות וניתן להעבירה למחזור ולהפוך אותה למוצרים חדשים, מהלך שיחסוך אנרגיה רבה בייצור משאבי טבע חדשים וימנע הטמנה וזיהום של הקרקע.

בתאגיד תמיר עולה קמפיין ארצי בו הדמות המככבת היא 'דדי החתול', דמות אנימטיבית שתפקידה להסביר על חשיבות המחזור ולגייסנו למאמץ. 
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "נתניה הצטרפה למהפכת המחזור ורואה בכך חשיבות רבה בשמירה על הסביבה, אני קוראת לתושבי העיר להפריד את פסולת האריזות ולהשליכן לפח הייעודי. בואו נשמור על כדור הארץ ונדאג לעתיד בריא יותר עבור ילדינו".

ממנכ"ל תאגיד תמיר רני איידלר נמסר: "אני מחזק את תושבי העיר נתניה על המאמץ לתרום למהפכת מחזור האריזות. כולי תקווה כי ככל שיחלוף הזמן יצטרפו עוד ועוד תושבים בעיר למהפכה מתוך הבנת חשיבות נושא מחזור הפסולת ובעיקר מתוך הרצון לקחת אחריות ולשמור יחד על הכדור שלנו."