פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יום הולדת למרים קורצר בתחנת רכבת בית יהושע  מסיבת הפתעה מרגשת בתחנת הרכבת יום הולדת למרים קורצר בתחנת רכבת בית יהושע יום הולדת למרים קורצר בתחנת רכבת בית יהושע

צוות תחנת רכבת בית יהושע חגג לנוסעת הווותיקה מרים קורצר, מסיבת הפתעה מרגשת: "מרגישים כמו הילדים שלה"

יום הולדת למרים קורצר בתחנת רכבת בית יהושע 

מבין הנוסעים הוותיקים בתחנת בית יהושע בולטת הנוסעת מרים קורצר, בת 75 המתגוררת באבן יהודה ונוסעת מידי בוקר מבית יהושע אל עבודתה בתל אביב. קורצר מכירה את כל עובדי התחנה, ומקפידה בכל נסיעה לברך בחביבות את הצוות, מאיש הביטחון בכניסה, הקופאית ועד לדיילים על הרציף. את הדרך היא עושה כבר למעלה מ-25 שנה, ודואגת לפנק את צוות התחנה במאכלים שונים ואפילו כרטיסי ברכה מעשה ידיה.

לאחרונה גילה צוות התחנה בראשותו של משה עדרי, כי יום הולדתה ה-75 של מרים חל בתאריך 31.12, והחלו בהכנות חשאיות למסיבת הפתעה עבורה, הכינו עוגת יומהולדת וקנו לה מתנה.
אתמול (שלישי) הגיעה הנוסעת לתחנה והתרגשה מהמחווה של עובדי הרכבת. "אני כבר כמעט 30 שנה נוסעת ברכבת מבית יהושע לתל אביב, אני פשוט אוהבת את צוות התחנה הם אנשים טובים והבוקר הפתיעו אותי במיוחד" סיפרה מרים והוסיפה "אני מפנקת אותם כי בא לי, לא בשביל הפרסום. אני צופה במהלך השנים בשינויים ברכבת- יש הרבה יותר עובדים, כמות הרכבות והקרונות גדלו ואיתם גם נוחות הנסיעה והשירות. אני רוצה לומר לנוסעים האחרים: תשמרו על החיוך והאדיבות כלפיי העובדים המסורים של הרכבת".