פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
עזר מציון שיתוף פעולה במלחמה בקורונה בין עמותת עזר מציון ועיריית נתניה עזר מציון

במסגרת השת"פ, יזכו הפונים למוקד העירוני לסיוע ממתנדבי העמותה, בין השאר באספקת תרופות וציוד רפואי. שירי חגואל סיידון: "אנחנו עושים הכל על מנת שנעבור את התקופה הקרובה בבריאות ובשלום"

עזר מציון 

שיתוף פעולה חיוני בין עמותת עזר מציון, המסייעת לחולים ומוגבלים במצבי משבר, לבין המוקד העירוני 106 בעיריית נתניה, התגבש השבוע בין הצדדים. שיתוף הפעולה בשעת חירום זו הכרחי מתמיד ונועד לסייע בהתמודדות תושבי העיר עם התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת זו, ניתן יהיה להמשיך לספק תרופות וציוד רפואי אחר לכל אותם תושבים החולים בנגיף ומאושפזים, או לאלו אשר נמצאים בבידוד ביתם ואינם יכולים לצאת ולהשיג את התרופות בכוחות עצמם.

על שיתוף הפעולה אמונים סגנית ומ"מ ראש עיריית נתניה, שירי חגואל סיידון, בצוותא עם משה בארי, מנהל מחוז צפון בעמותת עזר מציון. "קיבלתי פניה מרגשת מעמותת עזר מציון, אשר הביעה רצון לשתף פעולה בימים קשים אלה", אמרה חגואל סיידון. "אני מברכת על שיתוף הפעולה החשוב הזה בכדי שנמשיך לספק לתושבים את כל הציוד לו הם זקוקים בתקופה הקרובה. אנחנו עושים הכל על מנת שנעבור את התקופה הקרובה בבריאות ובשלום. רק יחד נוכל להצליח בכך. אני מזמינה את התושבים לפנות למוקד 106 של העירייה ומתנדבי עזר מציון יגיעו לסייע לפונים בהקדם."

משה בארי הוסיף: "עזר מציון מפעילה בנתניה לאורך כל השנה את קבוצת "מחוברים לחיים", בה ניתן מענה לקשישים, חולים בעיר ובני משפחותיהם. אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם עיריית נתניה ודווקא בימי משבר בהם כולנו חוששים, נמשיך לספק עזרה וסיוע לכל מי שזקוק לכך".