פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מחאה נגד אלימות כלפי נשים אירוע מחאה נגד אלימות נשים מחאה נגד אלימות כלפי נשים

נשים מנתניה ארגנו אתמול הפגנת מחאה נגד אלימות כלפי נשים. ההפגנה נערכה בסמוך לביתה של עליזה שפק ז"ל שנרצחה לפני כשנה וחצי 

מחאה נגד אלימות כלפי נשים

אמש (שני) הגיעו כ-100 משתתפים למחות נגד אלימות כלפי נשים מול ביתה של הנרצחת מנתניה עליזה שפק ז"ל ברחוב סוקולוב בנתניה. המשתתפים צעדו לאורך הרחוב עד לרחוב עמק חפר, שם נרצחה שפק ז"ל. במקום הודלק נר נשמה בידי בתה אורטל, לזכר האם וכל הנרצחות האחרונות. כמו כן התקיים במקום שיח על חשיבות מעורבות הגברים במאבק ועל מה צריך לדרוש מהרשויות.

את המחאה ארגנו חברות ארגון סורופטימיסט בנתניה במטרה להעלות את נושא האלימות כלפי נשים לסדר היום הציבורי לאחר ש- 11 נשים נרצחו תוך ארבעה חודשים וחצי כולל בת 10 חודשים.

המשתתפים עמדו על המדרכות תוך שמירה על כללי הבטיחות והריחוק החברתי, עם שלטים כמו "די לאלימות", "לא לרצח נשים", "דם נשים אינו הפקר", "לא מרימים יד".

פעילות קהילתית - אירוע מחאה נגד אלימות נשים

נוער מקיבוץ תל יצחק. קבוצת צבר. הגיעו לתמוך במחאה 

המשתתפים הגיעו עם פריט לבוש כתום, צבע המסמל את המאבק נגד אלימות נשים. בין המשתתפים נכחו חברי המועצה אלי דלל ואמיה טגה שהגיעו לתמוך במחאה.

"היית מצפה לראות את כל נבחרי הציבור בעיר באירוע שכזה. חבל שרק שניים הגיעו ליטול חלק באירוע כה חשוב.זה לא עניין מגדרי אלא אזרחי ואנושי. וכולם צריכים להטות כתף" אמרה את המשתתפות.

"היה מאוד מרגש. השתתפו במחאה גם צעירים תיכוניים, גם ארגוני נשים וגם מבוגרים מאוד. היו גברים שהשתתפו וזה היה נחמד. הרבה צפרו לנו כאות הזדהות" סיכמה נורית קרטן, סגנית נשיאת מועדון סורופטימיסט.